Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

NaNo 2016

Gestart door Kaasje, 2 november 2016, 11:07:20

Vorige topic - Volgende topic

Kaasje

De VOORbereidingen zijn inmiddels voorbij, dusse... tijd voor een topic om motivatie/een hart onder de riem/mooie quotes/rants in te gooien!

Als ik iemand mis, dan hoor ik het graag: dan stop ik je kalendertje direct in de beginpost.
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

maureen

Ik ben ook van de partij :)
Mijn prachtige naam op nano is maureenhoorn

Roggie

Veel succes allemaal! Veel treintijd gehad vandaag dus geduldig op een touchscreen doorgetikt tot de 2k erdoorheen was gejast... hopelijk bouw ik een buffertje op tot volgende week zondag. Daarna wordt het leven weer druk :(
Joe.

Erwipro

Vandaag de 5k-mark. Wie is er als eerst? Wie gaat 'm überhaupt halen? Ik vrees van niet... :-\

Gait

Oh hey ik sta er ook bij xD ik was eerst niet van plan mee te doen maar... kreeg 2 dagen van tevoren ineens een idee en schrijf daarom nu ineens in ik-vorm omdat ik nog geen goede naam hem voor mijn karakter xD
Straks maar verder schrijven, :3

AnjaAquaFaba

Haha, ja namen zijn verschrikkelijk. Bij belangrijke personages stagneert dat bij mij echt het schrijven.

Kaasje

Ik gebruik heel vaak van die babynamensites voor namen, of zoek op google specifiek naar 'German names' of iets dergelijks.
Citaat van: Erwipro op  3 november 2016, 09:32:32
Vandaag de 5k-mark. Wie is er als eerst? Wie gaat 'm überhaupt halen? Ik vrees van niet... :-\
Dibs! :D
Je loopt anders prima op schema, toch?
Citaat van: Roggie99 op  2 november 2016, 21:54:00
[...] op een touchscreen doorgetikt tot de 2k erdoorheen was gejast...
Dang, op een touchscreen lijkt het me echt heel naar :P
DIES IRAE DIES ILLA

Roggie

Ja het ging op z'n elfendertigst :p iPad, dus de toetsen waren heel raar groot. Maar ik heb wel vaker nachten op mn telefoon geschreven dus dit lukt ook wel.
Joe.

Gait

Oh als ik op telefoon schrijf of op mijn tablet gebruik ik altijd een extern toetsenbord die verbinding heeft met bluetooth xD  En namen zijn een probleem ja maar hey, ik doe mee :D En de wordwars zijn wel nice om te concentreren op het verhaal :3

Overigens ben ik er wel zeker van om het te halen. Ik heb het al drie jaar gehaald en ik hou ervan om een verandering in mijn lijstje te hebben, dus ineens een cover zonder het winlogotje dus ik ga gewoon winnen dit jaar xD

miranda

Ik loop nu al achter maar ik hoop dat nog wel in te halen vorig jaar ook gelukt in de laatste week

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Erwipro

Ik schrijf 'm trouwens voor het eerst in het Engels. Dat besloot ik na een halve pagina, dus ik heb een halve pagina in het Nederlands (ga ik later nog vertalen (bijv. als ik een writersblock heb) zonder dat mijn wordcount daaronder gaat lijden, dus gewoon stukken doorstrepen :P)

Ik moet zeggen dat het me alles meevalt, ik heb niet het idee dat ik langzamer ga :)

maureen

Ik heb gister niet kunnen schrijven en nu kan ik me niet (meer) concentreren.
Begint lekker zo ::)

Kaasje

10000 woorden, loop een dag voor nu 8)

Kom op jongens, het is weekend, aan het schrijven!
DIES IRAE DIES ILLA

Roggie

Yesss zodra ik thuis ben (23:30) ga ik weer doortikken tot ik bijloop. En dan morgen de 10k passeren :D
Joe.

AnjaAquaFaba

Mijn personages hebben nu zulke stevige ruzie dat ik niet meer verder durf te schrijven, ik ben bang dat ze elkaar wat aan doen.