Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Hoe staat iedereen ervoor?

Gestart door Prophet, 8 november 2011, 11:36:40

Vorige topic - Volgende topic

Devyathe

gewoon doorgaan. desnoods begin je alvast aan deel twee :P

Ralinde

Ik doe zelf dit jaar niet mee, maar ik ben hier om te supporteren. Jullie kunnen het!  O0

Mocht iemand een word war willen doen, ik ben bijna de hele dag beschikbaar, dus stuur maar een pm (ik heb nog wel verhalen te schrijven/ af te ronden ook al worden ze dan geen 50k).

Erwipro

Citaat van: Rain op 11 november 2012, 10:11:47
Woohoo :) Ben de 15k voorbij. Alleen nu een dillemma, want volgens mij gaat mijn plot veel te snel!
Subplot :D
Gooi een dobbelsteen en voer de actie achter het aantal ogen dat je geworpen hebt uit.
1: één van je karakters gaat dood (kies er evt. 6 en gooi weer een dobbelsteen, als je niet kunt kiezen)
2: één van je karakters wordt verliefd (het liefst op één van je andere karakters natuurlijk)
3: één van je karakters gaat op wereldreis (als hij/zij dat al was, stopt hij/zij de reis)
4: één van je karakters wordt wereldberoemd
5: één van je karakters belandt in het ziekenhuis (of equivalent)
6: één van je karakters leert een nieuwe (creatieve) vaardigheid

Ralmuski

Of schrijf gewoon een epiloog.  :P

Devyathe

Citaat van: Erwipro op 13 november 2012, 00:16:52
Subplot :D
Gooi een dobbelsteen en voer de actie achter het aantal ogen dat je geworpen hebt uit.
1: één van je karakters gaat dood (kies er evt. 6 en gooi weer een dobbelsteen, als je niet kunt kiezen)
2: één van je karakters wordt verliefd (het liefst op één van je andere karakters natuurlijk)
3: één van je karakters gaat op wereldreis (als hij/zij dat al was, stopt hij/zij de reis)
4: één van je karakters wordt wereldberoemd
5: één van je karakters belandt in het ziekenhuis (of equivalent)
6: één van je karakters leert een nieuwe (creatieve) vaardigheid

Óf:
Laat je lézers een dobbelsteen gooien en schrijf álle opties uit ;)

Dixie

Ik heb het opgegeven. Ik merk gewoon dat ik niet zo lekker in mijn verhaal zit en dat ik er echt te weinig tijd voor heb :(
Dus ik heb besloten om dan maar mijn NaNo van vorig jaar af te gaan maken :D

Alexxje

Van mij gaat het ook niet lukken, vrees ik!

Rain

Ik heb ook grote moeite met het verhaal, ik kom maar kleine beetjes steeds vooruit en soms lukt het een paar dagen niet eens om te schrijven.. :(

Erwipro

Ik heb het ook maar stilzwijgend opgegeven... tijdgebrek.

Heartless

Kom op jongens, jullie kunnen het! Jullie hebben al zoveel woorden geschreven, sommigen al over de 10.000, dat is toch zonde om te laten gaan? Je hoeft niet de 50.000 te halen, je kunt je doel bijstellen, als je maar ergens voor gaat! Don't give up! 8)

Devyathe

Ik doneer een  chocoladeletter aan iedereen die het haalt ;)

Rain

Daar hou ik je aan XD als ik het haal is het echt een wonder!

Kaasje

Nou, jongens, kom op, dit kunnen jullie veel beter! :o

Ga ervoor! WvW'ers zijn meesterschrijvers! :D
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Erwipro

Nou, ik ga er niet meer aan beginnen hoor. :P

Rain

Ik blijf proberen :) Geen idee of ik het ga halen en hoever ik ga komen, maar ik geef nog niet op.