Hoe staat iedereen ervoor?

Gestart door Prophet, 8 november 2011, 11:36:40

Vorige topic - Volgende topic

Prophet

Citaat van: t4nd op  5 november 2012, 14:52:53
@Dixie, kan je soms je eerste post naar een tabel omvormen (zoals hieronder)? Dat maakt het iets overzichtelijker om alles te volgen (A).

Alexxje:

Dixie:

EMIBH:

Erwipro:

GBMN:

Lanizae:

t4nd:

Done ;)

Ik heb m al aangepast en besloten vanwege drukte op mijn werk om dit jaar niet mee te doen, ook al kriebelt het enorm :-X
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Rain

zet mij er ook maar tussen ;)
Ik ben net de 3k voorbij, loop heel erg achter! Maar heb uitgerekend dat ik als ik 18 keer een 10 minuten word war doe vandaag, dat ik dan weer bij ben :P Haha! Ga ik alleen niet redden denk ik. Maar ik ga er nog zeker een paar uurtjes voor uit rekken. En dan morgen weer verder.

Ben in ieder geval enorm blij dat ik een van de moeilijkste stukken bijna voorbij ben. :)

t4nd

*rain toegevoegd*

Alexxje:

Dixie:

EMIBH:

Erwipro:

GBMN:

Lanizae:

Rain:

t4nd:

∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Dixie

10.002 is het doel vandaag! Ziet er niet goed uit voor de meeste mensen (incl. mijzelf), maar we kunnen het halen! Hophophop!

Rain

Ben gister in ieder geval van ongeveer 1900 tot bijna 5k gekomen xD
En net binnen 20 minuten bijna 1k erbij gesschreven. Dus hopelijk kan ik nog 2k schrijven voor mijn vriend thuis komt, maar then again.. we eten pannenkoeken, dus hij kookt. :P Kan tijdens het bakken nog wel wat erbij schrijven dus. Hopelijk heb ik dan vóór NCIS begint de 8k gehaald. :) Als ik dit dan een paar dagen zo vol hou ben ik snel weer bij!

Maar heb wel echt een enorm moeilijk plot gekozen :( voor iemand die normaal alleen maar fantasty leest.

Alexxje

Twee dagen niet kunnen schrijven doet wel wat damage, ja XD
Ik denk niet dat ik het nu haal, maar schrijf zo veel mogelijk en dan morgenmiddag weer tijd. Ik zal moeten schrijven voor het weekend ook, denk ik... STRESS!

Rain

Mijn epic move: Word wars!
Constant word wars aan het doen om maar mn word count op te krikken, je hebt zo 300 woorden binnen 10 minuten. ;)

Dixie

Nog iets van 2200 woorden en dan ben ik back on track. Pieuw.

Prophet

Kom op mensen!
Ook al doe ik niet mee... wilde toch even meedelen dat ik vandaag 1500 woorden heb geschreven (in een analyse op mijn werk :P )
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

bert-boefjes

Ik snap op een of andere manier gewoon niet hoe die site in elkaar steekt.  Wel jammer, anders had ik graag mee gedaan!
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

GBMN

Citaat van: bert-boefjes op  7 november 2012, 17:56:13
Ik snap op een of andere manier gewoon niet hoe die site in elkaar steekt.  Wel jammer, anders had ik graag mee gedaan!
nee, je wordt wel erg in het diepe gegooit :P
BadMutsNoodle ik of BadMutsnoodle jij?
-WvW'er met de meest gekke forumnaam 2012 & 2013

bert-boefjes

Inderdaad!
Anders had ik wel mee gedaan! En jullie allemaal ingemaakt :P
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Devyathe

wat is  'word war'  ?  Zelfs google maakt er gewoon koppig world war van :P

Rain

Woohoo :) Ben de 15k voorbij. Alleen nu een dillemma, want volgens mij gaat mijn plot veel te snel!