Nanowrimo - How do you do it?

Gestart door Linqy, 21 oktober 2011, 11:03:14

Vorige topic - Volgende topic

Linqy

Ik ga een semi-autobiografische thriller doen XD

-heel blij met dr idee-

FavouriteNightmare

Citaat van: Linqy op 23 oktober 2011, 16:42:50
Ik ga een semi-autobiografische thriller doen XD

Wauw. Ik krijg hier echt de gekste fantasieën bij  :D

Rain

scary shit XD

Ik heb nog steeds geen idee....

FavouriteNightmare

Zijn er trouwens nog meer mensen die het boekje No Plot? No Problem! hebben? Vind dat best vermakelijk :D

Rain

Heb er wel over na gedacht.. Is ie echt goed?

Ralinde

Citaat van: Dixie op 23 oktober 2011, 16:41:56
En Ralinde, de jouwe ga ik ook zeker lezen (dus zorg maar dat je hem afkrijgt (6) ) :D

Gaat defenitely lukken. Ik heb vandaag mijn plotlijn vertelt aan mijn vriend en die was helemaal enthousiast :)

@mensen die moeite hebben een plot te bedenken: Kies anders eerst een genre, misschien is het dan makkelijker? Of beschrijf vast je hoofdpersonage. Als je dat hebt, ontrolt zich vaak vanzelf wel een verhaal.

Kaasje

Ik ga het gewoon hetzelfde doen als vorig jaar: Heb al veel uitgedacht, de grote rode lijn. Bepaalde stukken al vrij gedetailleerd, andere heel abstract nog. Telkens naar die concrete stukken toe werken en het meeste komt dan vanzelf wel bij mij. Meestal komen ideeën bij mij ook wel vrij spontaan.

Heb er wel al zin in :D
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Linqy

Ik heb ook al een hele outline geschreven dit jaar, de hoofdstukken uiteen gezet en welke scenes/stukjes ik in welk hoofdstuk wil gaan neerzetten XD

Ralinde

Ja dat vind ik ook een relaxte manier om te werken. :)

Rain

Ik kom nu eindelijk op met een wereldje. Wat steden, wat landen... En een persoonsnaam.

t4nd

Ik heb nog geen idee wat ik wil schrijven (A).
Nog een week de tijd om op een idee te komen dus XD.
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

FavouriteNightmare

Citaat van: Rain op 23 oktober 2011, 20:36:31
Heb er wel over na gedacht.. Is ie echt goed?

Ligt eraan hoe je 't bekijkt. Er staat een hele hoop in waarvan ik denk, tsja, common sense. Maar toch ook wel een paar handige tips en zoals altijd wordt het wel op z'n Chris' geschreven, dus met een dosis humor.

Dixie

Ik denk dat ik eindelijk een ideetje heb :D

t4nd

Citaat van: Dixie op 24 oktober 2011, 15:57:25
Ik denk dat ik eindelijk een ideetje heb :D
²

Woensdag eerst m'n verhaaltje voor de verhalenwedstrijd nalezen & insturen en daarna begin ik namen & locaties uit te vinden XD.
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Germelia

Dash heeft zich inmiddels ook bij Frank en mij aangesloten xD Met zn'drieën dus, het wordt echt heel cool :D