Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Nanowrimo - How do you do it?

Gestart door Linqy, 21 oktober 2011, 11:03:14

Vorige topic - Volgende topic

marcoo

Dus er komen straks drie verhalen over hetzelfde dorp? Klink interessant.

Rain

ik heb een plot! ik heb een plot! XD nou ja, de basic one...

Ralmuski

Eureka! :P

Enne succes Melia. Ik vind nano al moeilijk genoeg vol te houden alleen. Als dan ook nog af en toe iets moet kloppen met wat een ander moet schrijven is de uitdaging groot. :)

Ik ga denk ik mijn project van vorig jaar opnieuw doen. Die 1500 woorden van toen smokkel ik er gewoon tussen deze keer.  (A)

Jnusch

Ik ben vorig jaar maar gewoon begonnen en zoals het er nu naar uitziet (wel veel losse ideeën maar niets concreets) ga ik dat dit jaar weer doen XD

En 'No plot? No problem!' is cool :)

Erwipro

Cool boekje ja :D Heb het in mn tweede NaNo-jaar gekocht. Nu weer verkocht. :P

Erwipro

Iemand trouwens enig idee hoe je writing buddies van je lijst verwijdert? XD

Linqy

Erop klikken en dan bovenin op remove buddy klikken.

Erwipro

Prophet

Waar op die site moet je je verhaal posten? Of moet je het gewoon zelf bijhouden?
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Rain

Het is zelf bijhouden. Je kunt je wordcount steeds op de site updaten, en dan een aantal dagen voor het einde wordt er een ding gepost waarin je je verhaal kunt zetten, dan telt hun computer de woorden na om te bepalen of je een winner bent of niet ;)

FavouriteNightmare

Jeej! mijn eerste woorden staan op papier!  ;D

Ralinde

Bleuh, ik heb wel hoofdstuktitels, maar nog geen verhaaltitel  :-\
Naja, noem het voorlopig maar 'The Black Sisters' bij gebrek aan beter. Inspiratie please (A)

Ralinde

Oh en bedenk me net: misschien leuk om reacties op de verhalen niet in hetzelfde topic te doen als de verhalen zelf?

Rain

Ik heb uberhaupt geen titels bij hoofdstukken. Maar no worries, titels kunnen altijd in de loop der tijd of zelfs nog bij het einde komen. :D

Ralinde

I know ;)

Ik doe ook niet altijd titels voor hoofdstukken, maar in dit geval helpt het me wel om de inhoud duidelijker te krijgen.