Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

[PC] League of Legends

Gestart door Rob, 27 juli 2011, 23:35:39

Vorige topic - Volgende topic

Rob

Gatsie, Rammus is free deze week. Geen AD pakken, for sure. >_>

Ralmuski

Ik heb ook zo'n championsbundel gekocht. Ik denk wel een andere dan Zoe, maar de champions zijn nagenoeg hetzelfde geloof ik. Alleen kreeg ik wat runes en RP erbij ipv xp boost en een skin.

Nu heb ik er een aantal van de free deze week toch, dus nu hoef ik ze neit allemaal te proberen. :P Swain en Urgot dus nog wel.

Linqy

Dan heb je wel dezelfde gekocht als ik hoor :P

De Digital collectors pack ;)

Beertyah

Citaat van: t4nd op 27 maart 2012, 11:30:04
Is Yi zo geweldig? Op zich lijkt hij mij niet zo sterk te zijn  :-[

In hoge levels (bij ervaren spelers dus) wordt hij niet veel gebruikt nee.
Maar iemand die weet wat hij doet kan er tegen lage levels gewoon mee roflstompen (zoals ze dat zeggen :P).

Zabulus

Ik vind hem wel makkelijk spelen  :D

Beertyah

Ja het is ook een beetje een right-click to win champion. :P

Germelia

Niet echt mijn rotation, maar ik ga zeker Caitlyn nog eens proberen, die vond ik de vorige keer leuk!

Roandraak

Hmm, volgens mij zit er deze rotatie iemand tussen met een heel gemene ability. Als die dood gaat staat die nog een keer op. Dus dan moet je er naast blijven staan, hem het liefste stunnen zodra die weer opstaat en nog eens afmaken.

Annie-ways flauw  ::), ik heb Annie nu echt onder de knie, en genoeg IP voor Ahri, weet alleen nog niet of ik het wel moet doen, Ahri kopen. Met Annie kan ik inmiddels enorm goed overweg omdat ik nu haar stun-passive gebruik. Dus als ik met Rosered speel en ik heb skype aan (soms trekt die het niet = lag) dan kan ik haar op de hoogte houden van hoe ver mijn stun is. Ik geef het door zodra ik iemand stun en zij springt er met tristana bovenop.

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Ralmuski

Citaat van: Linqy op 27 maart 2012, 13:57:04
Dan heb je wel dezelfde gekocht als ik hoor :P

De Digital collectors pack ;)

Oh, ik dacht dat jij die andere had omdat daar een XP boost bijzat. Maar die heb je los gescoord dus. :P Deze was veruit het voordeligst omdat je weer rp terug krijgt, dus wel slim van ons dan. ;)

Ahri kopen is leuk, ik zou het doen. Alleen als je bijna lvl 20 bent niet, dan kun je beter sparen voor runes.

Ik weet niet over wie je het hebt trouwens met dat opstaan. Weet je zeker dat het niet iemand met een Guardian Angel was? :P

Germelia

Zilean heeft wel zo´n soort ult maar die is niet in de rotation :P

Rob

Het kan ook nog Anivia zijn, die met haar passive dat heeft. Maar voor zover ik weet staat die ook niet in de rotation.

Ralmuski

Citaat van: Rob op 27 maart 2012, 19:08:44
Het kan ook nog Anivia zijn, die met haar passive dat heeft. Maar voor zover ik weet staat die ook niet in de rotation.

Maar die verandert in een ei en dat ei moet je doodmaken, niet ernaast blijven wachten tot ze weer opstaat. ;)

Beertyah

XD lijkt met een leuke tactiek

Meister

Jeah had ik ook al eens over nagedacht alleen dan moet je wel allemaal teleport nemen wat dan weer een beetje jammer is als het mislukt :P

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Roandraak

Citaat van: Beertyah op 29 maart 2012, 10:24:37

XD lijkt met een leuke tactiek
Oooh, dat wil ik proberen, heb alleen geen flauw idee hoe het werkt :) Is wel geniaal om vroeg in het spel de benodigde kills te halen om mensen gefeed te krigjen :)

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.