Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow of Perry.

Hoofdmenu

[PC] League of Legends

Gestart door Rob, 27 juli 2011, 23:35:39

Vorige topic - Volgende topic

Beertyah

Voordeel daarvan natuurlijk is, als je 1v2 in een lane staat, krijg je veel meer exp dan hen en sta je al snel een level of 2 voor.
Je moet alleen kunnen farmen onder je turret om ook bij te blijven in gold.

Maar winnen met een minderheid is altijd leuk. :)

Roandraak

Heb ze vannochtend geliked op facebook en kreeg Tristana gratis met een Riot Girl skin. Jeej me!
Maar toen hoorde ik ook dat als je subscribed op hun youtube dat je dan ook 'de koe' denk dat die persoon alistair bedoelde krijgt met een skin.

Alleen ik kan niet vinden welke actie dat is, kan iemand anders hem wel vinden?

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Bollehenk

Citaat van: roandraak op 22 maart 2012, 15:37:20
Heb ze vannochtend geliked op facebook en kreeg Tristana gratis met een Riot Girl skin. Jeej me!
Maar toen hoorde ik ook dat als je subscribed op hun youtube dat je dan ook 'de koe' denk dat die persoon alistair bedoelde krijgt met een skin.

Alleen ik kan niet vinden welke actie dat is, kan iemand anders hem wel vinden?

https://www.facebook.com/leagueoflegends
En dan gewoon de pagina 'liken'.

Roandraak

Nee, was iets met youtube. maar die actie is van september vorig jaar. dus denk dat die niet meer geldt. helaas.

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Rob

Germelia

roan, ik heb die gratis alistair ook en dat was vorige maand :)

Roandraak

Citaat van: Germelia op 22 maart 2012, 16:18:04
roan, ik heb die gratis alistair ook en dat was vorige maand :)
Jeej, ik heb hem ook! :D
2 gratis dingen op één dag.

*Heeft nog nooit twisted treeline gespeeld* Oh wat een schande :(

Rob

TF wordt gezien als een map "that doenst matter", maar ik vind het zelf leuker dan 5 v 5. :P

Ralmuski

Citaat van: Beertyah op 22 maart 2012, 14:00:55
Voordeel daarvan natuurlijk is, als je 1v2 in een lane staat, krijg je veel meer exp dan hen en sta je al snel een level of 2 voor.
Je moet alleen kunnen farmen onder je turret om ook bij te blijven in gold.

Maar winnen met een minderheid is altijd leuk. :)

Soms heb je zelfs voordeel daaraan. :P Als je een mixed team hebt en je low-lvl's potentiele feeders gaan disconecten en die van hun blijven vrolijk feeden kun je beter 3 vs 5 hebben dan 5 vs 3. :P

t4nd

Nieuwe champs XD.

Sejuani is helaas verdwenen, maar ik ben wel gelukkig met Caithlyn die terug is :).
Binnenkort ga ik m'n laptop eens uitstoffen en een pc beginnen opbouwen met materiaal dat ik nog liggen heb. Dan zou ik normaal (eindelijk) tegen anderen kunnen spelen i.p.v. alleen tegen bots XD.
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Beertyah

Ik heb alleen geen zin in alle urgots, master yi's en kassadin XD
voor de rest zou ik eigenlijk eens wat andere champs willen zien :P deze zijn best vaak gratis.

Maar caitlyn is leuk ja.

Meister

Gewoon draft pick en dan heb je geen kassadin meer tegen je ^^

En op Yi stun's enz loslaten dan heb je er geen last van, Urgot samen met een Soraka is wel heel lelijk btw XD

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Beertyah

Ik had het er vooral over als ik met mn newb en wat lagere levels speel die nog geen draft pick kunnen/yi zouden feeden. :P

t4nd

Is Yi zo geweldig? Op zich lijkt hij mij niet zo sterk te zijn  :-[
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Ralmuski

Ik wil Kassadin wel spelen/leren. Om te weten hoe hem te bestrijden, maar ook als draft pick niet kan idd. Beter Kassadin aan onze kant dan aan de andere dan. ;)

Rammus wil ik ook eens doen, net als Swain. Urgut heb ik gespeeld de vorige keer dat hij free was. Toen vond ik hem leuk, maar nu kan ik er denk ik meer mee. Vooral zijn ult snap ik veel beter nu. Nasus had ik laatst bijna gekocht, dus nu even kijken. Verder zal ik wel weer een keer Cho Gath spelen for funzies. :P