Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[PC] League of Legends

Gestart door Rob, 27 juli 2011, 23:35:39

Vorige topic - Volgende topic

RoNoS

Ryze en Annie zijn beide mid-champions. In de huidige situatie zul je die dus niet vaak in 1 lane zien. Waarschijnlijk omdat er dan een makkelijke counter voor is, OF je mist in je eigen team 1 van de 5 noodzakelijkheden. (Dat laatste het meest waarschijnlijk :P )
Guess who's back, back again...

Beertyah

Het probleem is niet zozeer dat het mid champions zijn, maar dat ze beide AP champions zijn.
Ze doen hetzelfde soort schade, waardoor de tegenstander alleen maar magic resist moet kopen om je te counteren.

Als je een AP en AD in een lane hebt, moet je tegenstander al magic resist en armour kopen om dat te counteren en moeten ze daar dus 2 keer meer gold aan uitgeven.

Roandraak

Dus dan kan je beter of Ryze of Annie nemen en een vechter zoals uuhm *kent geen vechters van dichtbij*

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Rob

Je hoeft niet zo zeer een vechter van ditchbij te doen. Aangezien AD ook ranged kan zijn.

Voorbeeld van Ranged AD zijn: Graves, Caitlyn en Kog'Maw.
Voorbeeld van Melee AD zijn: Xin Zhao, Jax en Nocturne. :)

Linqy

forecaster

mijn favo AD ranged is nog steeds Twisted Fate, behalve dan dat hij nog squishy kan zijn...
of dat mensen klagen over mijn build, iets met, "you noob, TF is AP...."

nouja, niet toen ik hem kocht iig

Germelia

Ashe! Heb  nu een paar potjes gedaan dat ik ook echt voorbij de infinity edge kom en dat is echt yay :D

Meister

Citaat van: forecaster op 21 maart 2012, 22:20:22
mijn favo AD ranged is nog steeds Twisted Fate, behalve dan dat hij nog squishy kan zijn...
of dat mensen klagen over mijn build, iets met, "you noob, TF is AP...."

nouja, niet toen ik hem kocht iig

TF is niet AD of AP, tegenwoordig wordt hij meestal AP mid gespeeld maar AD gaat ook gewoon prima hoor.  *zulke mensen moeten het spel leren*

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Rob

Ik speelde net Mundoben toen zei iemand gg bad mundo aan het einde van de game. Hem gelijk gereporteerd.

Meister

Gisteravond speelde ik draft pick in mijn eentje en toen kwam ik 4 premade Nederlanders tegen en die vroegen meteen of ik skype had en hebben we zo samen een pot gespeeld.
Vanavond speel ik weer draft pick in mijn eentje kom ik 4 premade weet ik het wat tegen en die zeiden vanaf champion select niets. We hadden een jungler een support en een solo top. Dus ik denk dan ga ik wel mid als ze toch niets zeggen. Nu speel ik niet graag mid en toen bleek ook nog ingame dat mordekaiser mid ging staan ipv top. Daarna was het alleen nog maar Akali wtf, Akali nuub IGNORE.

Contrast is soms zo groot tussen mensen die gewoon op een normale manier communiceren en die niet of als een stel paupers praten :S

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Ralmuski

Ja, dat is echt triest. En omdat ze premade zijn praten ze elkaar naar de bek en heb jij als het fout gaat 4 reports te pakken. Terwijl zij het fout doen. Sowieso, Morde kan wel mid, maar echt niet tegen sommige mid champs. Tegen LeBlanc ed ben je kansloos. Top is gewoon beter voor hem, maar als je daarvan afwijkt, praat dan. XD

Ryze en Annie in een lane schiet ook niet op omdat je dan je farm moet delen. :P Een Kog met support aan de overkant farmt dan ruim 2x zoveel en raped jullie voor je stun kan gebruiken of de support vangt de stun. Die kan ook simpel mag resist bouwen en dan ben je gecounterd.

Beertyah

Ik heb een hekel aan premades, vooral 2 spelers die premade zijn.
Om een of andere reden verliezen we dan altijd, 100% van de gevallen (de definitie van altijd dus).

Dan heb ik het idee dat ze maar wat aan het trollen zijn en samen hartelijk lachen en het spel zo naar de klote helpen voor de rest.

Ralmuski

Dat ze meteen roepen, Me and Keesje go bot!
En vervolgens gruwelijk hard verliezen op bot.  Dat is echt hatelijk ja. Zeker omdat ik zelf het beste op bot kan. Ga je voor hun iets anders doen, dan verwacht je enige skill daar. :P

Beertyah

Achja en net had ik iemand die absoluut Lulu wilde spelen, maar niet support.
Ze wilde solomid, maar dat had iemand anders al, dus ging ze Lulu jungle.

Laten we zeggen dat dat geen succes was.

Dixie

Gisteren had ik met Nunu 16 kills XD Ik wilde in de jungle beginnen maar dat plan ging niet door omdat wij maar met zijn drieën waren, twee disconnects ::) dus toen heb ik een lane tegen Master Yi en Blitzcrank gedaan en die waren echt zo stom dat ik ze de hele tijd kon laten turretdiven en dan snel mijn ult erin en BAM, dood :P
Dat spel heeft serieus 50 minuten geduurd, iets van 38 kills tegen 16, en dat met 5 vs 3 XD