Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

[PC] League of Legends

Gestart door Rob, 27 juli 2011, 23:35:39

Vorige topic - Volgende topic

Beertyah

Ik vind Janna vooral sterk voor haar disruption, niet zozeer die buff op haar shield.

Bollehenk

Citaat van: Beertyah op 20 maart 2012, 15:05:27
Ik vind Janna vooral sterk voor haar disruption, niet zozeer die buff op haar shield.

Het shield is echt nice hoor. Alleen het probleem is, als support Janna build je geen AP en zonder AP is het shield maar ~ 250 Hitpoints'op lvl 5. Zo'n shield heb je zo kapot en gaat dus ook de bonus AD verloren. En dat terwijl het shield daar om draait. Want het geeft een gratis BF sword en voor een AD carry is dat echt nice. Ik gebruikte het shield nooit als shield, maar altijd als bonus AD. Ik gooide het altijd op de carry, puur omdat met de bonus AD de tegenstanders veel sneller dood zijn, wat uiteindelijk ook damage reduction geeft.

Beertyah

Oh, wist niet dat de AD bonus zo hoog was XD en ik main Janna lol. :P
Ik gebruikte het altijd gewoon als shield, om een caitlyn piltover of een ashe volley op mn carry te blokkeren, of een karthus ult te negeren.

Maar ipv philo stone - heart of gold,
kan je dan nu miss een van de 2 vervangen door kage's lucky pick, dan heb je toch iets van AP :P

Ralmuski

Citaat van: Bollehenk op 20 maart 2012, 14:52:40
Er komt trouwens een grote Janna nerf aan. Als het shield kapot is gaat de bonus AD ook weg.
Ik snap niet waarom ze alle supports blijven nerfen :(

Dat is inderdaad wel naar ja. Als ze vinden dat een Graves dan op teveel AD uitkomt, nerf Graves dan. Meteen weer het belang van een support vergroot en teamwork bevorderd. En boost turretdamage. Niet letterlijk op damage, maar geef het ArP ofzo. Dan kunnen fighters je niet al op lvl 4 komen turretdiven.

Beertyah

Nja het is zo van:
Oh op dit tournament wordt sona elk spelletje gebruikt, laten we haar nerfen.
Volgend tournament wordt janna elk spelletje gebruikt, laten we haar nerfen.

Hebben ze dan niet door dat het probleem niet is dat deze supports niet te sterk zijn, maar er gewoon te weinig supports zijn om uit te kiezen?
Janna was niet te sterk, sona (en soraka) waren gewoon minder sterk omdat ze generfed waren enkele weken geleden.

@turretdamage:
Als ze het al gewoon zo instellen dat je die niet kunt negeren (tryndamere, poppy, alistar ultimates) zou al een hele verbetering zijn mijn insziens.
Of dat turrets shields negeren zou ook al wat zijn, als ze damage doen op hp en niet eerst het schild moeten breken.

Ralmuski

Precies, zoals die ene keer dat die gast me liep uit te schelden omdat ik met Sion doodging tegen Poppy-Jarvan IV omdat ze me onder mijn eigen turret stonden te dubbel ulten. Als ze dat voorkomen ben je al een heel eind ja.

Stefano

Mss stomme vraag, maar wat is nerfen eigenlijk? Zo te zien is verre van geweldig.

Bollehenk

Citaat van: Stefano op 20 maart 2012, 17:58:59
Mss stomme vraag, maar wat is nerfen eigenlijk? Zo te zien is verre van geweldig.

Nerfen = een champion slechter maken
Buffen = een champion beter maken

Beertyah

Ik denk dat we deze week wel eens een heel aantal blitzcranks gaan zien. XD
Daarnet nog eentje gehad, maar hij heeft me in totaal 0 keer kunnen grabben. :D

Ralmuski

Oh, lekker irritant ja. Nou ja, weekje grab-dodgen is wel goede oefening voor later zullen we maar zeggen. XD

Beertyah

:D Blij dat ik gewacht heb met Galio kopen,
hij is deze week van 6300 naar 4800 IP gegaan.

Rob

AWESOME. Dan ga ik hem ook ergens kopen. :D Ik heb bijna 4800 punten. :D Voor de rest... Blitzcrank is maar 3150 en ik heb dat bijna op mijn noob account! :D

Beertyah

Ja, heb net lulu gekocht, en moet nu nog maar 641 voor Galio. :)

Rob

Beertyah

Nog geen tijd gehad om te spelen. :P