Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[PC] League of Legends

Gestart door Rob, 27 juli 2011, 23:35:39

Vorige topic - Volgende topic

Rob

Plaats snel je bevindingen als je haar wel hebt gespeeld. :D

Beertyah

Eerste spelletje tegen intermediate bots was leuk :) 3/3/18
Ze is een redelijk agressieve support, veel poken, weinig defense, je moet wel goed nadenken over hoe en wanneer je je skills gebruikt.

Nadeel is dat ik 7 keer in champion select zat voor ik kon beginnen xD want iedereen wilt haar proberen.

Ralmuski

Citaat van: Beertyah op 21 maart 2012, 09:57:56
:D Blij dat ik gewacht heb met Galio kopen,
hij is deze week van 6300 naar 4800 IP gegaan.

Ja, dat zag ik gister. Ik zei nog tegen Martijn, hey, Galio is goedkoper. Ik hoop dat degene die ik laatst hoorde zeggen dat die Galio wilde kopen dat nog niet gedaan heeft. :P Jij was het dus en je had idd geluk. :D

Citaat van: Beertyah op 21 maart 2012, 12:44:16
Eerste spelletje tegen intermediate bots was leuk :) 3/3/18
Ze is een redelijk agressieve support, veel poken, weinig defense, je moet wel goed nadenken over hoe en wanneer je je skills gebruikt.

Nadeel is dat ik 7 keer in champion select zat voor ik kon beginnen xD want iedereen wilt haar proberen.

Haha, custom game! :P

Beertyah

Zit jij in een van de replays, of post je het zomaar?

Bollehenk

Citaat van: Beertyah op 21 maart 2012, 16:44:08
Zit jij in een van de replays, of post je het zomaar?

Ik post het zomaar :)

RoNoS

Die laatste (#1) is wel echt heel netjes :o
De tegenpartij weet niet eens waaraan ze dood gaan :P
Guess who's back, back again...

Bollehenk

Citaat van: RoNoS op 21 maart 2012, 16:57:25
Die laatste (#1) is wel echt heel netjes :o
De tegenpartij weet niet eens waaraan ze dood gaan :P

Gragas en Shyvanna plays zijn echt heel goed gespeeld.
Ahri en LeBlanc plays zijn niks speciaals.
Cassiopeia is gewoon dom om de passive van LeBlanc te gaan killen, door de ult die de echte LeBlanc revealed zou ze moeten weten dat dat de neppe LB is.
Ahri is gewoon alle abilities hitten.
De Nunu play is niet echt pro maar wel echt heel grappig door de gigantische dmg. Wel nice Tristana ulti als ze echt bedoeld had beide terug te schieten in Nunu ult, maar denk dat de Trist ult meer bedoeld was om haarzelf te beschermen.

Beertyah

Ik vind wel vaker dat 5de, 4de of 3de beter zijn dan de eerste plek, maar ze zijn dan gewoon niet zo sensationeel ofzo. :P

Roandraak

Citaat van: Bollehenk op 21 maart 2012, 17:31:32
Gragas en Shyvanna plays zijn echt heel goed gespeeld.
Ahri en LeBlanc plays zijn niks speciaals.
Cassiopeia is gewoon dom om de passive van LeBlanc te gaan killen, door de ult die de echte LeBlanc revealed zou ze moeten weten dat dat de neppe LB is.
Ahri is gewoon alle abilities hitten.
De Nunu play is niet echt pro maar wel echt heel grappig door de gigantische dmg. Wel nice Tristana ulti als ze echt bedoeld had beide terug te schieten in Nunu ult, maar denk dat de Trist ult meer bedoeld was om haarzelf te beschermen.
Dus Ahri is niets? Bummer. Zelf ben ik namelijk al een tijdje voor haar aan het sparen.

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Bollehenk

Citaat van: roandraak op 21 maart 2012, 18:19:55
Dus Ahri is niets? Bummer. Zelf ben ik namelijk al een tijdje voor haar aan het sparen.

Ahri is wel een goede champ, de play in de Top 5 is niet echt speciaal.

Beertyah

Net eerste spelletje lulu tegen mensjes gedaan met Ron als mijn AD carry.
Tegenstanders hadden ook een lulu (met skin) maar ik was beter. :P

We hebben gewonnen, mijn score was 3/1/18
Tegen mensjes is leuker dan tegen bots. :)

RoNoS

Ik ben 3x een pluizebolletje geworden of zo :D
Maar wil volgende week wel een keertje Lulu spelen, ze schijnt nogal veel 'rare' dingen te hebben :P
Guess who's back, back again...

Ralmuski

Roandraak

Ik heb een recruut. Alleen hij is nu al beter dan ik ben. Wat een beetje bummer is.
Niet normaal, in zijn 2e potje. Hij Ryze, ik Annie, samen lanen haalde hij 14/0/9 en ik iets van 9/2/11.

Paar vraagjes:
1)Wat is de beste Mastery en Rune built voor Ryze, en wat is een mooie voor Annie?
2)Is het verstandig om Ryze en Annie samen in een lane te zetten? Volgens mij kunnen ze namelijk een prachtteam vormen, Ryze rune-trapt. En Annie gaat er vol op los met haar skills en als het nodig is kan Ryze het nog eens afmaken (waarom denk je dat ik veel assists en minder kills heb en hij zoveel kills)

Trouwens die vernieuwde Easy bots kan je af en toe wat van merken. Vooral als je bij de inner turret komt van de tegenstander. Dan gaan ze ganken en springen ze opeens met 4 uit de bosjes. Ook de slow skills worden gebruikt voor de andere skills waardoor ik af en toe (ben nog gewend dat ik rustig weg kan rennen) in de knel kwam en Ryze heel snel een bot moest rune trappen zodat ik weg kon. Alleen hadden ze nog wel wat afwerking kunnen krijgen in het samenwerken op 1 persoon en het daadwerkelijk afmaken van mij als ik nog maar één streepje had. Maarja, het blijven AI en het zijn geen mensen.

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.