Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

[PC] League of Legends

Gestart door Rob, 27 juli 2011, 23:35:39

Vorige topic - Volgende topic

Ralmuski

Zyra I like. ^^ Poison Ivy met 4 oren. :P
Ben benieuwd!

Twitch moet ik morgen dus snel gaan spelen voor ze hem vern**ken.  XD

RoNoS

Wanneer zijn trouwens de updates? En waar kun je dat gemakkelijk vinden? Of moet je dan het lol forum afstruinen?
Guess who's back, back again...

Ralmuski

Volgens mij kondigen ze die niet letterlijk aan om gezeur te voorkomen met, dit is te laat, nu kan ik niet, bla bla etc etc. ;)

Edit: Whoa, good job on Xin! http://euw.leagueoflegends.com/news/mid-july-patch-preview-gameplay-changes

Relaed

Laat ik het maar eens proberen dan, ben nu aan het downloaden. Volgens mij wordt er nogal gehaat op newbies dus zal het vooral tegen bots doen denk ik. Iemand een noob hero in gedachten, of zijn ze allemaal wel redelijk balanced?

Beertyah

Er zijn wel een aantal makkelijkere champions dan anderen.
Maar ik raad je eigenlijk aan wvw'ers toe te voegen en met hen te spelen (tegen bots), want zelfs tegen bots heb je teamgenoten,
en dan is het toch leuker als je teamgenoten het niet zo erg vinden als je fouten maakt.

noicreC

Ralead: als je mij toevoegd heb je ook meteen je persoonlijke mentor!
Wees maar niet bang, ik pak mijn zweep er pas bij als je level 30 word :3

Relaed

Lijkt me leuk  ;) Ik weet niet zeker wat je summoners naam is, dus ik heb maar gegokt op noicrec  ;D

Nu lekker met Viktor bots aan het ownen, vind dat wel een toffe champion. Al is bots ownen niet echt een prestatie...

Ralmuski

Citaat van: noicreC op 10 augustus 2012, 12:56:57
Ralead: als je mij toevoegd heb je ook meteen je persoonlijke mentor!
Wees maar niet bang, ik pak mijn zweep er pas bij als je level 30 word :3

Ik heb nog nooit met je gespeeld, maar ik ben al lvl 29. dus 30 duurt nie lang meer...  :'(

noicreC

Ralmuski

Awesome! Ik had laatst samen met Ye onze favoriete Wukong skin uitgezocht en die is nu in de aanbieding! *koopt*

General Wukong reporting for duty!  8)

Floris

Hoi, ik hoor er nu ook bij :D Maar ik ga eerst maar even oefenen denk ik :P

Amandelbrood

Awesome.. Post je naam anders ff in het spam topic,.

Meister

Btw staat al even op LoL maar voor de mensen onder ons die op een mac zitten kunnen nu ook meedoen:
http://euw.leagueoflegends.com/news/mac-open-beta-here

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Ralmuski

Hehe, ja. Samen met de nieuwe iBlitzcrank skin. Maar ik dacht bij het zien daarvan niet aan Apple, maar eerder 'Wall-E's got competition'.  :P

Sil

Ik had een vraagje; denken jullie dat Nunu een goede champ zou zijn? :D
Heb niet echt voorkeuren voor speelstijl, ik vind alles wel best. Heb al tank (Malphite), AD carry (Ashe) en solo-top (Jax) gedaan. :P