Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

[PC] League of Legends

Gestart door Rob, 27 juli 2011, 23:35:39

Vorige topic - Volgende topic

Ralmuski

Ja, alleen ranged heeft zin idd. Iemand stelde Lux voor op het forum, dat is zeker wel een optie. :) Teemo heeft nog niet genoeg skins wou je zeggen...  ::)

Rob

Ja, ik dacht inderdaad ook aan Lux. :D
Ik dacht ook aan Urgot, leek me ook wel een goede.

Ralmuski

Urgot dacht ik ook even, maar die is van zichzelf te lelijk voor deze skin. (A)

Rowena Inara

Ik heb er totaal geen verstand van en vraag me af welk effect een downloadlimit van 51,2 GB (5 mensen in het studentenhuis die het gebruiken) heeft op mijn gamen van LoL XD?

Award voor schrijver met de grappigste personages (2011)

noicreC

Tijdens LoL download je niet gigantisch veel, ik gok dat je aan de 50 kbs download zit... voor een pot van 45 minuten zit je dan aan de(50 * 60 = 3000kbm, * 45 = 45+45+45=120+15=)135mb per pot!

Mijn rekenkunsten zijn niet meer wat ze ooit eens waren ._.

Rowena Inara

Dat valt inderdaad nog wel mee... Hoe kom je eigenlijk achter die kbs wat iets verbruikt?

noicreC

Zal vast wel een programma voor bestaan denk ik, zou het anders echt niet weten ^^

Meister

Ik wist niet eens dat er nog download limieten bestonden :o Lijkt me best naar als je dus maar 51 gb hebt XD

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Rowena Inara

Op studentenkamers is dat standaard in Antwerpen, behalve het huisje waar ik nu woon ::). Maar waarschijnlijk komt dat door dat internet best wel duur is hier, zo kost dat abonnement, zover ik kan vinden €24,50 per maand.

Beertyah

Damage per second: AD Ashe vs. AD Orianna
Ja, als ik me verveel ga ik vreemde dingen berekenen. XD

Items
Ashe:bootsinfinity edgeberserkers greavesphantom dancerlast whisperbloodthirsterguardian angel
Orianna:bootsmaladyberserkers greavesnashor's toothwit's endblack cleaverzhonya's hourglass

Damage per second
(items en exp berekent op nul kills, maar maximale creep score (dus elke minion last hit).)

3 min6 min9 min12 min15 min18 min21 min24 min27 min30 min33 min36 min39 min42 min
Ashe571211832223203784815776547017018408861010
Orianna93136231315371451528632654759810880892898

Non-damage item bonusses
Ashe:12% move-speed40% armour pen.12-20% lifesteal68 armour38 magic resistGA revive
Orianna:10 mana regen15-45 armour reduction6-24 mr reduction50 armour35-50 magic resistZH stasis

Other skills
Ashe:15-35% slow2500-5500 range scout with gold incomemap range stun+slow ulti
Orianna:20-40% slow+speedup825 range scoutteam displacement ulti

Eindvergelijking
(O = voordeel Orianna, A = voordeel Ashe, // = voordeel beide)

O: In een gelijklopend spel doet Orianna meer damage early- en midgame, lategame haalt Ashe haar in. Maar tegen dan is het mogelijk al te laat (je gaat met meer dmg namelijk proberen het spel niet meer gelijk te laten lopen).

O: Ashe doet puur attack damage en kan dus gecounterd worden met armour, Orianna doet gemiddeld 50-60% magic damage en 40-50% attack damage en kan dus niet met maar één item gecounterd worden.

A: Ashe kan veel beter turrets pushen omdat alle bonus AP damage van Orianna hier niet helpt.

A: Ashe kan een teamgevecht langer overleven met haar lifesteal en GA, de ZH van Orianna is niet altijd even effectief.

//: Ashe heeft een perma-slow met haar q, Orianna haar slow is sterker, zeker gecombineerd met haar speedup, maar zit op 6-9 seconden cooldown.

En twee leuke:

O: (bijna) max attack speed is cool
A: niemand gaat je flamen voor AD Ashe in tegenstelling tot AD Orianna

Ralmuski

http://euw.leagueoflegends.com/news/new-skins-panda-teemo-augmented-singed

Want Teemo had nog niet genoeg skins...  ::) En Dragonboat festival was twee weken geleden. :P Al is panda wel cool natuurlijk.

Die van Singed is wel heel vet. ^^ En Tyah, Anivia skin in de aanbieding, 290 ofzo rp, dat redt je wel. :D Ik haal hem mss ook, hij is best cool. En cheap.

Meister

Hij is cker cool die van singed en die van Anivia. Voor teemo kunnen ze makkelijk nieuwe skins maken want die is toch klein en schattig ^^

Moest trouwens vanmiddag nog even terugdenken aan een potje wat Brian en ik laatst speelden. We waren echt dik aan het verliezen in iedere lane. Wij stonden met zijn 2en bot en stonden constant gepusht en werden dan onder onze turren geklaard. Warwick was de jungler en die kwam niet een keer ganken. Dus gingen we surrenderen alleen waren 2 spelers het er niet mee eens. Kreeg ik het geniale idee om Warwick te achtervolgen met zijn tweeën zag er echt funny uit XD *was net een slechte polonaise*

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Beertyah

Binnenkort:

Evelynn
Eve's new stealth
Eve's passive is now Shadow Walk. From Level 1, Evelynn is stealthed, meaning she can only be seen by enemy champions within a relatively short range of her, or when she passes through true sight (e.g., Vision Wards). She becomes unstealthed whenever she enters combat and reenters stealth after a brief cooldown once out of combat.

Eve's new kit:
We've enhanced Eve's mobility: instead of just having a movement speed steroid on a long-cooldown ult, one of Eve's new base abilities passively grants her stacking movement speed on spell hits, as well as an active sprint on a short cooldown. These effects can stack.
Hate Spike is getting a significantly longer range and the ability to hit more targets.
Eve's getting a new ultimate -- a ranged AoE that damages and slows enemies while granting her some increased durability based on how successful she is at landing it.

Twitch
Twitch's new stealth
We wanted to buff Twitch's poison gameplay across the board, but in order to accomplish this we needed to address how Twitch used stealth. Because of the inherent advantages that long-term stealth brings, we haven't been able to adequately buff the rest of Twitch's abilities. This was impacting his competitive viability. The more we looked at Twitch's kit and where we wanted him to end up, the more we realized that making Ambush a short-term, tactical tool would enable us to realize his envisioned potential.

Twitch's new kit
Because Ambush's stealth now has a short duration, we have some breathing room to buff Twitch in other departments:

Expunge now scales well into late-game, which includes getting additional damage from your bonus Attack Damage. It also now scales off of both AP and AD.
Spray and Pray is no longer about melting entire teams via AoE – it's now more important as a tool for strategically stacking poisons.
We've remade Debilitating Poison into a new ability called Venom Cask, which now further contributes to his venom-stacking gameplay
His base stats are getting buffed.
Twitch is also getting some quality of life improvements, which include making his attack animation snappier.

Zyra

RoNoS

Dus: Evelyn is geen stealth meer, maar 'als-je-uit-de-buurt-bent-zie-je-me-niet'?
En Twitch heeft geen 50 sec. stealth meer, maar daar staat tegenover? Een beetje buff in de stacks? Dus als men snel weg is (en met slome twitch ben je dat zo) hoef je niets te vrezen?
Mogen wel ferme buffs zijn dan, anders lijkt het me eerder een forse nerf voor twitch.

Eve's wijzigingen vind ik over het algemeen wel aardig.
Guess who's back, back again...

Beertyah

Daar komt het wel op neer;
twitch zou een grote buff krijgen in de ruil voor kortere stealth;
eve kan je enkel zien als ze dichtbij is, aan het vechten is of door een pink ward loopt (dus ook gewone wards en minions zien haar niet).