Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[PC] League of Legends

Gestart door Rob, 27 juli 2011, 23:35:39

Vorige topic - Volgende topic

Beertyah

CiteerSummoners!

Ranked Games are about trying hard and competing to the best of your ability. Meanwhile, Free-to-Play champions let you try out a new champion and see if you like it. These are really conflicting goals, so we wanted to investigate disabling the Free-to-Play rotation for Ranked Solo/Duo Queue.

We found some interesting statistics:

If a player on your team is fielding a champion he doesn't own, you're 8% more likely to lose the game.
A teammate fielding a champion he doesn't own is 62% more likely to leave the game.
If a player in your game is fielding a champion he doesn't own, the game is 34% more likely to result in a player being reported.

That's a big deal in such a competitive environment, so we're making a change to keep the Ranked Solo/Duo Queue as competitive as possible. We're removing the option to select champions you haven't unlocked in the Ranked Solo/Duo Queue as of May 23rd. If you have a champion unlocked and it's on the Free-to-Play rotation, you can still play that champion.

We're leaving the Free-to-Play rotation intact for Normal Games because they fit with the spirit of Free-to-Play champions. In Ranked Teams, your teammates should already be aware of your intentions to play a champion you don't own, so we want to leave you that option.

Dan moet ik eens gaan tellen of ik wel genoeg champions heb, anders kan ik straks geen ranked meer gaan spelen...

Roandraak

Citeer* Riot Games does not endorse participation in any beheadings, decapitations or other incidences of fatal mayhem. In the event that you should experience sudden bouts of Machiavellian violence or rapid and very explicable career advancement, please consult your doctor or therapist. By purchasing Darius you absolve Riot Games of responsibility for any maniacal rampages that may ensue.
Vind ik leuk :) Als voetnoot onder de Darius aankondiging.

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Meister

Citaat van: Beertyah op 17 mei 2012, 10:21:38
Dan moet ik eens gaan tellen of ik wel genoeg champions heb, anders kan ik straks geen ranked meer gaan spelen...

Dan haal je toch gewoon wat cheapo champs :P

Ik vind het wel een fijne regel iig :)

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Ralmuski

Precies, die zijn soms nog nuttig ook (Nunu, Sivir etc). Ik vind het al niet meer dan logisch dat je niet op ranked nieuwe champs gaat zitten uitproberen, maar blijkbaar doen er nog genoeg het toch. XD

Dus verbieden die zooi. Makes sense.

Ik heb nu internet fixed eindelijk thuis. Morgen maar eens een potje testen op snelheid!  (A)

Beertyah

Aan de andere kant, kan je ook niet meer een free champ kiezen voor een teamgenoot die er wel mee overweg kan.

Ralmuski

Citaat van: Beertyah op 17 mei 2012, 12:28:29
Aan de andere kant, kan je ook niet meer een free champ kiezen voor een teamgenoot die er wel mee overweg kan.

De tegenstander kan hem ook niet meer free wegpikken als hij hem niet heeft. ;)

noicreC

Mwa, sowieso is het geen slecht idee om elke champ te unlocken, ook al is het maar om even te weten hoe een bepaalde champ werkt, of wat een champs mogelijkheden zijn(kwam er laatst bijv achter dat Ap Karma best wel... Overpowered sterk is.)

En veel champs hebben is leuk voor in ARAM!

Pfff... je komt dit spel ook overal tegen zeg :P

Beertyah

Deze lijkt me ook wel funny als we nog eens tegen elkaar spelen:

http://giantfunny.com/ultimate_bravery.php

De site geeft je een champ, welke summoner spells je moet kiezen, welke items (op volgorde) je moet kopen, en welke skill je eerst moet levelen.
En daarmee moet je een gewoon spelletje spelen. :P

Rob

Dat wil ik ook proberen! XD Dat lijkt me tof. :P

Ralmuski

I don't know about you guys, but I'm tempted!

http://promo.leagueoflegends.com/pulsefire-ezreal/en.html

Ik dacht bij die robot Amumu nog, ja, da's leuk. Weer een skin voor Amumu, maar maak eens iets cools voor een champ met bijna niks, zoals Ez ofzo. En toen: bam!

1650 is wel heel duur, maar hij is uber legendary. Als ik hem niet in de promo haal, dan haal ik hem nooit, haha. I like playing Ez, terwijl ik er niet eens heel goed mee ben ofzo. But dayum deze skin is vet. :o

Rob

Ik wou eigenlijk Ezreal gewoon kopen en dan die skin, alleen om de skin. (a) Maar toch niet gedaan, want ik kan niet om gaan met Ezreal.

Dixie

Moooooi zeg! Heb Ezreal nog nooit gespeeld dus ik ga die skin ook niet kopen, maar dit lijkt me echt heel vet voor alle Ez-fans :)

Ralmuski

Ik heb hem al een tijdje. Maar ik gok dat er een hele serie pulsefire champ skins gaat komen op de een of andere manier. Wie is er nog meer erg geschikt als pulsfire champ denken jullie? Corki lijke me wel vet, haha.

http://www.tudou.com/programs/view/J5NgBTnH7To/

Dixie

Oh, dan hoop ik dat ze die voor Vayne gaan maken! Misschien ook voor een van de nieuwe champs. Graves zou er ook wel geschikt voor zijn. Het is denk ik toch sowieso alleen geschikt voor ranged champions...

Rob