Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Op weg naar de 50.000! - WIN.

Gestart door Jnusch, 31 oktober 2010, 13:52:40

Vorige topic - Volgende topic

Gaat iedereen het halen?

Nee, niemand! We falen allemaal.
5 (13.9%)
Alleen de allerbelangrijkste Ik.
1 (2.8%)
Natuurlijk haalt iedereen het!
7 (19.4%)
De helft.
10 (27.8%)
Minder dan de helft.
7 (19.4%)
Meer dan de helft.
6 (16.7%)

Totaal aantal stemmen: 19

Jnusch

Hoeveel heb je nu? Want als je met hetzelfde verhaal bezig gaat, maar dan opnieuw, zou ik gewoon verder gaan. Dan heb je al een basis en bij wijze van spreken zet je het allemaal schuingedrukt, zodat duidelijk is dat je er niet echt blij mee bent, maar weggooien is echt zonde. Misschien dat je straks denkt, dat stuk is echt goed eigenlijk, dat wil ik er sowieso weer in. (tenzij je denkt dat je daardoor vast blijft zitten, dan is het misschien makkelijker gewoon alles weg te doen)

t4nd

Ik zou een volledig ander verhaal nemen. Momenteel zit ik toch maar aan 4000/5000 ergens & het gaat volledig niet vooruit :(.
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Jnusch

Oké, ja, dan heb je niet zoveel aan het oude xD
(Al zou ik het alsnog niet wegdoen, gewoon, omdat :P ben vorig jaar zelf ook overnieuw begonnen (eerder al overigens) maar oude niet weggedaan)

Ik zou dan trouwens wel besluiten je doel terug te brengen naar 10000/15000 woorden en je daar dan op focussen, ipv random wat te gaan doen :P (feel free to ingore all of this overigens  :D)

t4nd

Weg ga ik het andere sowieso niet doen want het lijkt me een leuk concept om verder rond te werken, alleen niet met zo'n deadline als NaNo :)
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Lianne

Citaat van: Jnusch op 18 november 2010, 23:23:04
Nee? :P
Go me is een aanmoediging voor iedereen zelf hè? xD
owh ik dacht nog steeds alleen voor jou XD

Lianne

hmm :( mn geplande 5K ga ik niet halen vandaag, zit nu op 2300 ofzo en ik moet zo paardrijden :( naja, nog 200 erbij en ik loop iig bijna weer op schema :)

Jnusch

Wooh, 1400 woorden in een half uur, dat write or die helpt wel echt super erg :D (en sudden burst of inspiration ook :P)

Rain

als je write or die lichter zet gaat ie gewoon irritante muziekjes spelen :P

misschien moet ik dat ook maar eens gaan gebruiken.... (A)

Jnusch

Ik wou echt dat ik dat write or die eerder had ontdekt, het werkt zo goed :P Mijn probleem is blijkbaar niet dat ik niks weet om te schrijven (al merk ik wel dat dit kwaliteit niet bevordert), maar gewoon dat ik me laat afleiden/verleiden door/tot andere dingen (doen)

Lianne

ben ik blij dat ik mezelf gewoon heb aangeleerd om al mn andere programma's dan word uit te zetten als ik ga schrijven en uit houd :) dat write or die lijkt me echt vreselijk, zou ik alleen maar van stressen :P

Jnusch

Mja, je kan het zo stressvol maken als je zelf wilt :P

Erwipro

Citaat van: Lianne op 20 november 2010, 15:57:17
ben ik blij dat ik mezelf gewoon heb aangeleerd om al mn andere programma's dan word uit te zetten als ik ga schrijven en uit houd :) dat write or die lijkt me echt vreselijk, zou ik alleen maar van stressen :P
Ik kan dat echt niet, alles uit zetten. Als eenmaal alles uit staat, dan staat het zo weer aan ook :P

Jnusch

Citaat van: Erwipro op 20 november 2010, 20:30:23
Ik kan dat echt niet, alles uit zetten. Als eenmaal alles uit staat, dan staat het zo weer aan ook :P
+1 :(

Lianne

Zelfdiscipline he ^-^ En het schrijft echt zo veel lekkerder als ik mezelf niet steeds uit mn verhaal haal :)

Lianne

4500 woorden geschreven vandaag. Ik vind het wel weer genoeg :D
En...
Tatatadam...
Tatatadam...
De magische 50K gehaald :D