Op weg naar de 50.000! - WIN.

Gestart door Jnusch, 31 oktober 2010, 13:52:40

Vorige topic - Volgende topic

Gaat iedereen het halen?

Nee, niemand! We falen allemaal.
5 (13.9%)
Alleen de allerbelangrijkste Ik.
1 (2.8%)
Natuurlijk haalt iedereen het!
7 (19.4%)
De helft.
10 (27.8%)
Minder dan de helft.
7 (19.4%)
Meer dan de helft.
6 (16.7%)

Totaal aantal stemmen: 19

Kaasje

Time to write. :D
Muziek is soms echt goed voor je verhaal.

En ik mis een awesome quotes topic, alleen vind het eng om aan te maken, want straks wordt Janusch heel erg boos en wordt het samengevoegd en dat is heel eng enzo :o Met zo'n topic hoef je iemands verhaal niet helemaal door te lezen om iets boeiends tegen te komen.
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Jnusch

Lol, ik dacht er gister nog aan dat dat er niet was, maar ik had er zelf niet zo'n behoefte aan... (wat zou dat betekenen? :o)
Maak gerust aan hoor ;)

forecaster

jeey, heb mijn super site voor inspiratie weer terug gevonden: http://nano.jarsto.nl/plot-hulp/
nu nog dat ene stukje zien te vinden waar ik inspiratie bij had...

en jeey @een andere supertoffe site die ik vanmiddag had gebruikt om extra geforceerd zoveel mogelijk woorden te typen.. staat nog ergens verstopt op mijn laptop... maar nu kan ik hem niet vinden :'(

misschien dat de 25k toch nog haalbaar gaat worden voor mij

Lianne

Go Forecaster! Het gaat niet om de 50K maar erom dat je je doel haalt en jij gaat dat zeker halen! :D
*gaat vandaag de 40K proberen te halen*

forecaster

jeey, ander programma ook gevonden O0
http://writeordie.drwicked.com/

nu hopen dat deze post blijft staan, kan ik de linkjes weer terug vinden als ik ze weer eens kwijt ben :P

dat write or die is behoorlijk motiverend: als je even niet schrijft wordt het scherm steeds roder en ik heb zo'n vaag vermoede dat er na een tijdje iets engs gaat gebeuren...

heb het niet uit durven testen, maar ik denk niet dat ik er vrolijk van word als ik een deadline wil halen...

--------------------------------------
@ oke.. schrijven en tv kijken gaat niet helemaal goed samen, maar ik weet nu wat er dus gebeurd als je te lang niet schrijft:
ik werd lastig gevallen met "peanut buttel jelly time"....
was gelijk maar snel verder gaan schrijven

Jnusch

Oeh, dat write or die is wel handig! Net had ik alleen "evil" en "kamikaze" en dan gaat 'ie je woorden verwijderen als je te lang (wat heel kort was, 20 seconden misschien, denk nog niet eens) niets schreef. Dat vind ik nogal lame, want dat werkt alleen maar averechts (omdat je niet eens tijd hebt om te denken over je zin zo ongeveer).
Maar goed, mijn doel was 700 woorden in 20 minuten en het werden er ong. 850 in 22 min., dus daar ben ik wel blij mee :D

Lianne

Jnusch

Nee? :P
Go me is een aanmoediging voor iedereen zelf hè? xD

Erwipro

Kaasje

33K :D

Vandaag wat goedgemaakt op gisteren en nu maar eens naar bed. :)
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Jnusch

Doel 2: 300 woorden in 10 minuten (om Erick in te halen (A))
Uiteindelijk: 670 woorden in 14 minuten, en nog wat bijgeschreven zodat ik nu PRECIES op 31000 zit (dat is toeval overigens, wel leuk :D) 8)

Erwipro

Ik wil vandaag (=19 november) uitkomen op 36k eigenlijk :o

Jnusch

t4nd

M'n verhaal is wat te ingewikkeld om snel te schrijven :(.
Ik ga deze namiddag gewoon opnieuw beginnen & zien hoe ver ik kom  :-\
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞