Op weg naar de 50.000! - WIN.

Gestart door Jnusch, 31 oktober 2010, 13:52:40

Vorige topic - Volgende topic

Gaat iedereen het halen?

Nee, niemand! We falen allemaal.
5 (13.9%)
Alleen de allerbelangrijkste Ik.
1 (2.8%)
Natuurlijk haalt iedereen het!
7 (19.4%)
De helft.
10 (27.8%)
Minder dan de helft.
7 (19.4%)
Meer dan de helft.
6 (16.7%)

Totaal aantal stemmen: 19

Jnusch

Vako, ik heb nu al minstens 5x posts van jou verwijderd omdat het spam was, ik zou het heel erg op prijs stellen als je óf iets post dat wat toevoegt aan het topic, of gewoon wegblijft.
Zelfde geldt overigens voor anderen die spammen.

t4nd

Srry Jnusch  :-[
On topic, ik heb vandaag toch weer 500 woordjes erbij & morgen ga ik zwaar m'n best doen om van 1.500 naar 10.000 te gaan :D
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Lianne

Lianne is bezig met haar inhaalslag! vandaag 3516 woorden geschreven in een uur en twintig minuten :D Als ik iedere dag 2666 woorden schrijf haal ik het precies :)

lionne

Kaasje

Buh, weer maar een kleine 800 woorden geschreven. De laatste tijd gaat het echt slecht opeens...
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Erwipro

Ik zit gewoon op 60% van mijn boek al :o
Hoewel. Ik zit er nog steeds over te twijfelen of ik verder wil gaan dan 50k, ik denk het wel, maar ik weet nog niet hoe veel meer want ik heb geen tijd om te schrijven in het laatste weekend (26-28) :(
En ik heb weer es een boring plot twist waar geen spanning uit valt te halen :P

Jnusch

Ik baal nog steeds dat mijn MEGA twist zo'n mini effect had :(

Lianne

Is het niet heel moeilijk om een plottwist te doen als je alles door elkaar schrijft Janusch?

Rain

Meh, de site ligt eruit.
Ik ben begonnen aan een inhaalslag ^_^ heb vandaag al 2k woorden geschreven en wil er nog minstens 2k bij schrijven.
En dan morgen nog een keer 4k, en vrijdag heb ik ook de hele dag de tijd. Ik hoop echt dat ik het nog in kan halen.

Erwipro

*telt*
Ik heb gewoon 5 dagen boven de 3k geschreven, waarvan 2 boven de 4k. En vandaag wordt er weer zo een :D

Jnusch

Citaat van: Lianne op 17 november 2010, 16:08:49
Is het niet heel moeilijk om een plottwist te doen als je alles door elkaar schrijft Janusch?
Nee hoor? :P Ik heb het verhaal wel op volgorde in  mijn hoofd zitten, alleen ik schrijf gewoon waar ik op dat moment inspiratie voor heb. En nu moet ik wel 2 stukjes aanpassen omdat het anders niet klopt, maar hopelijk levert dat weer wat extra woorden op, dus is niet erg :)

Rain

Hehe, ik doe alles op volgorde. Zo wordt ik ook niet verleid tot het editten. :P

16k inmiddels, ik denk dat ik 19k vandaag toch wel moet kunnen halen. Man wat loop ik achter zeg!

Lianne

Citaat van: Jnusch op 17 november 2010, 16:33:41
Nee hoor? :P Ik heb het verhaal wel op volgorde in  mijn hoofd zitten, alleen ik schrijf gewoon waar ik op dat moment inspiratie voor heb. En nu moet ik wel 2 stukjes aanpassen omdat het anders niet klopt, maar hopelijk levert dat weer wat extra woorden op, dus is niet erg :)
dat lijkt me dus heel irritant dat je dingen moet gaan aanpassen voordat je verhaal af is :P mijn plot blijft trouwens heel makkelijk en woorden-opleverend :D

Jnusch

Citaat van: Rain op 17 november 2010, 16:38:16
Hehe, ik doe alles op volgorde. Zo wordt ik ook niet verleid tot het editten. :P

16k inmiddels, ik denk dat ik 19k vandaag toch wel moet kunnen halen. Man wat loop ik achter zeg!
Jij gaat wel echt goed dan met inhalen :D

Ennehm, mja, editten valt heel erg mee, alleen als ik iets verhaaltechnisch moet veranderen doe ik dat, maar dan is het vaak wel goed voor m'n wordcount dus. En ik heb ook wel eens dat als ik op volgorde schrijf dat ik dingen moet aanpassen, dus niet zoveel verschil xD

Kaasje

Ik ga vandaag niet in de writemood zijn. Morgen komt er hopelijk weer wat...
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE