Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Op weg naar de 50.000! - WIN.

Gestart door Jnusch, 31 oktober 2010, 13:52:40

Vorige topic - Volgende topic

Gaat iedereen het halen?

Nee, niemand! We falen allemaal.
5 (13.9%)
Alleen de allerbelangrijkste Ik.
1 (2.8%)
Natuurlijk haalt iedereen het!
7 (19.4%)
De helft.
10 (27.8%)
Minder dan de helft.
7 (19.4%)
Meer dan de helft.
6 (16.7%)

Totaal aantal stemmen: 19

lionne

Jnusch

Ik ben nu volgens mij in mijn week 2 dip beland... heb helemaal niet zo'n zin om te schrijven enzo. En dan kan NPNP wel zeggen dat dit de week is dat alle losse eindjes samenkomen, maar dat hadden ze in mijn hoofd al eerder gedaan dus dat heb ik ook niet :(

Floris

*Knuffelt alle NaNo'ers* Lianne jij kunt het! En als je nu echt geen zin/tijd hebt, dan kun je hem altijd weer terugstellen naar 50k, want is ook al superveel natuurlijk :P Niet wat je wilde, maar dan haal je je nano wel. :)

t4nd

Citaat van: Lianne op 16 november 2010, 09:42:49
ik heb gisteren weer niet geschreven :(

Troost je, ik heb door m'n vakantie nog bijna niets geschreven :(.
Er zal zware inspanning nodig zijn om alles af te krijgen... Al zit een deel van het verhaal al in m'n hoofd (A).
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Jnusch

Jnusch

Jnusch

Mijn major plot twist is toch niet zo major dat ik opeens superveel heb om over te schrijven xD

Ralmuski

Jnusch

Nou, niet zo mayor als deze xD
Maar goed, ik heb toch wel weer wat nieuwe ideeën/aanpassingen die daaruit voortvloeien :) Iig alweer 2000 woorden vandaag :D

forecaster

ik had gister voor de grap is naar een "save your plot"-generator gekeken..
daar kwam een best vet idee uit voort.. hetzij dat ik dat idee nu kwijt ben, omdat ik te moe was om het idee uit te schrijven...

Erwipro

Wat is dat precies, save your plot? :P En waar vind ik dat? :D

Kaasje

Heb even gegoogled, maar kwam terecht bij dat forum van NaNo en was te lui om dat helemaal door te lezen (A) In principe heb ik genoeg ideeën nog voor het plot die ik ook zeker zal uitwerken.
Citaat van: Jnusch op 16 november 2010, 09:48:16
Ik ben nu volgens mij in mijn week 2 dip beland... heb helemaal niet zo'n zin om te schrijven enzo.
Dit heb ik nu ook heel erg en dat is echt lame >:( Gewoon bleh, want ook weinig tijd met school en herkansing wiskunde, maar dat is gewoon nonsens, want ik had nu inmiddels al 1000 woorden kunnen schrijven, dus excuses bedenken is gewoon zinloos. ><
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Erwipro

NPNP heeft niet altijd gelijk he. Het is een nogal typisch Amerikaans boek (A)

Maar ik zit ook in een schrijfdip, maar niet echt een plotdip. Ik heb heel erg de neiging om spannende en cruciale momenten vooruit te schuiven om meer woorden te krijgen, waardoor ik veel saaie stukken krijg XD Maar daar komt al wel wat verandering in :P

Kaasje

Fijn, bedankt voor jullie hulp ::)
(Staat trouwens ook geen aanhalingsteken-sluiten :P, wat in principe bewijst dat T4nd gewoon van Vako geCTRL-C/V'd heeft :o)

En argh! Nog minder dan 150 woorden vandaag >< Gaat lekker de laatste tijd.
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE