Op weg naar de 50.000! - WIN.

Gestart door Jnusch, 31 oktober 2010, 13:52:40

Vorige topic - Volgende topic

Gaat iedereen het halen?

Nee, niemand! We falen allemaal.
5 (13.9%)
Alleen de allerbelangrijkste Ik.
1 (2.8%)
Natuurlijk haalt iedereen het!
7 (19.4%)
De helft.
10 (27.8%)
Minder dan de helft.
7 (19.4%)
Meer dan de helft.
6 (16.7%)

Totaal aantal stemmen: 19

Kaasje

Ik denk dat ik mijn eerste Wordwar ooit verloren heb :(
Maar Janusch wil nu even niet antwoorden op de vraag hoeveel woorden ze heeft, dus als ze niet antwoord binnen 5 minuten is ze gediskwalificeerd en heb ik gewonnen, ofzo :D
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Jnusch

:(
...
:'(
...
*dood*

...

OH nee, beginnersgeluk! :D

Kaasje

DIES IRAE DIES ILLA

Lianne

Ik heb gewoon al twee dagen niet geschreven :o en deze week wordt heel moeilijk om te schrijven want morgen toets, woensdag toets en donderdag toets en uhm drukte :( en ik loop nu 5000 woorden achter ofzo en dat is deprimerend ><

Ralmuski

Rode dagen bij Lianne! :o

Ik kan dinsdag pas weer verder, maar ik heb gewoon een nieuw doel bedacht. 20.000 woorden voor eind november ipv 50.000. Anders heb ik de motivatie niet meer. :P

Kaasje

Dan moet je even bij je widget achter je gebruikersnummer '-goal=20000.png' zetten, dan krijg je je widget met je goede doel, zegmaar :P
http://www.nanowrimo.org/widget/MyMonth/733692-goal=20000.png

En Lianne, niet opgeven hoor :o
DIES IRAE DIES ILLA

Jnusch

Citaat van: Lianne op 14 november 2010, 17:51:30
Ik heb gewoon al twee dagen niet geschreven :o en deze week wordt heel moeilijk om te schrijven want morgen toets, woensdag toets en donderdag toets en uhm drukte :( en ik loop nu 5000 woorden achter ofzo en dat is deprimerend ><

forecaster

heb mijn schrijfdoel maar even aangepast...
heb net eens gekeken wat mijn gemiddelde per dag is... en hoeveel tijd ik hiervoor ga hebben de komende weken, om te kijken hoeveel ik nog ga schrijven deze week...
resultaat: bedroevenswaardig...
had vandeweek weinig inspiratie en nog wel wat tijd...
nu helemaal geen inspiratie en helemaal geen tijd mda school en de optie om toch nog een sociaal leven te behouden (denk aan nano/studie meet)
doel maar wat bijgesteld van 50K-->25K waarvan ik goddank iig bijna bij de helft ben...

Jnusch

Ik ben nu eindelijk ook over de helft :D

Lianne

half uur eerder thuis dus ik ga vandaag maar eens wat schade van de afgelopen tijd inhalen :) en vrijdag vrij dus nog meer tijd :)

Kaasje

Vandaag echt maar iets van 600 woorden geschreven :(
Gelukkig kon ik nog wat terugvallen, maar morgen ben ik echt weer van plan wat meer te schrijven, want gisteren ook al te weinig en nu veel te weinig...
DIES IRAE DIES ILLA

Erwipro

Ik had gewoon zowaar een spannend stuk in mijn verhaal vandaag :o Ze gingen vechten. Messen enzo :P

Vakonov

Niet te eng maken dat verhaal he Erwi. Anders durf ik het niet te lezen.

Lianne

ik heb gisteren weer niet geschreven :(