Op weg naar de 50.000! - WIN.

Gestart door Jnusch, 31 oktober 2010, 13:52:40

Vorige topic - Volgende topic

Gaat iedereen het halen?

Nee, niemand! We falen allemaal.
5 (13.9%)
Alleen de allerbelangrijkste Ik.
1 (2.8%)
Natuurlijk haalt iedereen het!
7 (19.4%)
De helft.
10 (27.8%)
Minder dan de helft.
7 (19.4%)
Meer dan de helft.
6 (16.7%)

Totaal aantal stemmen: 19

Kaasje

Ik loop vast bij een raadsel dat één van mijn personages moet oplossen; het lukt met zelf niet om 'm op te lossen...
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Rain

wat is het raadsel? en wat voor info heeft hij?

Kaasje

Nou ja, niet echt een raadsel. Het is ook niet de oplossing die het moeilijk maakt, maar meer de hints naar de oplossing en de oplossing zelf te bedenken. :P
Ik heb er nu een kladblok bij gepakt, dus eens kijken wat eruit komt rollen.
DIES IRAE DIES ILLA

Ralmuski

Ik kom niks verder meer. Ik ga lekker een film kijken. Misschien heb ik morgen meer zin. :P

Erwipro

Citaat van: Kaasje op  8 november 2010, 22:46:00
Nou ja, niet echt een raadsel. Het is ook niet de oplossing die het moeilijk maakt, maar meer de hints naar de oplossing en de oplossing zelf te bedenken. :P
Ik heb er nu een kladblok bij gepakt, dus eens kijken wat eruit komt rollen.
Oh heerlijk dat soort dingen. Even testen of je onderbewustzijn geniaal is :P

Kaasje

En daarbij: hail gamedesign instinct! :D
Ik heb wat, denk ik ^-^
DIES IRAE DIES ILLA

Erwipro

En ik heb jou bijna ingehaald, als jouw wordcount klopt (A)

Kaasje

Die klopt op een grove 500 woorden na ja :P

En eureka! :D Nu alleen nog zo goed mogelijk beschrijven, wat moeilijk is in dit geval.
DIES IRAE DIES ILLA

Erwipro

Hm, dan ga ik eerst maar eens piano spelen want dat heb ik net gemist :P
Misschien heb ik straks weer wat meer zin :P

Kaasje

Als je nu het deel van dat raadsel leest, denk je volgens mij echt 'Wtf' en het is nog niet klaar ook xD
DIES IRAE DIES ILLA

Kaasje

Zo, een kleine 1.500 woorden vandaag. Ik ben klaar en ga hem indienen en dan maar eens naar bed...

Hé, wat gemeen, hij rekent het nu al als mijn woorden voor 9 november. 8 November heb ik nu volgens de site mijn goal niet gehaald :( :o
DIES IRAE DIES ILLA

Erwipro

Citaat van: Kaasje op  8 november 2010, 23:27:40
Zo, een kleine 1.500 woorden vandaag. Ik ben klaar en ga hem indienen en dan maar eens naar bed...

Hé, wat gemeen, hij rekent het nu al als mijn woorden voor 9 november. 8 November heb ik nu volgens de site mijn goal niet gehaald :( :o
Heb je wel ingesteld dat je in Nederland woont? Ik denk het niet dan, want ik heb een paar minuten geleden nog woorden toegevoegd die voor vandaag nog meetellen.
Pas maar op dat je straks niet opeens krijgt dat de deadline voor jou eerder valt omdat de site denkt dat jij in Amerika woont :o

Erwipro

En mweh @ ik heb 4185 en geen 5000 gehaald vanavond. En niet zo veel zin meer :P
Maar wel soortvan tevreden want ik ben iig weer ongeveer op schema :P

Jnusch

Ik heb een aantal reacties weggegooid en er zijn een aantal die toch wel richting spam neigen - je hoeft ook niet alles wat in je opkomt te posten hier ::)
Dus aub niet meer doen.

Kaasje

Citaat van: Erwipro op  8 november 2010, 23:57:09
Heb je wel ingesteld dat je in Nederland woont? Ik denk het niet dan, want ik heb een paar minuten geleden nog woorden toegevoegd die voor vandaag nog meetellen.
Pas maar op dat je straks niet opeens krijgt dat de deadline voor jou eerder valt omdat de site denkt dat jij in Amerika woont :o
Ja, bij Mijn NaNoWriMo > Kies mijn thuisregio en dan 'My Regions' staat dan 'Europe: Holland and Belgium', of moet je dat dan weer ergens anders instellen?
En bij 'Home Region' stond dat bolletje ook op Holland and Belgium, dus vaag :-\
Dat zou trouwens wel echt uitermate teleurstellend zijn, dat ik dan opeens te laat ben ofzo.
DIES IRAE DIES ILLA