Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Op weg naar de 50.000! - WIN.

Gestart door Jnusch, 31 oktober 2010, 13:52:40

Vorige topic - Volgende topic

Gaat iedereen het halen?

Nee, niemand! We falen allemaal.
5 (13.9%)
Alleen de allerbelangrijkste Ik.
1 (2.8%)
Natuurlijk haalt iedereen het!
7 (19.4%)
De helft.
10 (27.8%)
Minder dan de helft.
7 (19.4%)
Meer dan de helft.
6 (16.7%)

Totaal aantal stemmen: 19

Vakonov

:o

Die heeft echt een week vrij genomen ofzo :P

Armogohma

Hoopje inspiratie zal die gast wel hebben gehad :P

Jnusch

Nou, ik ben in ieder geval al weer over het doel van vandaag heen, maar ik heb pas 1000 woorden geschreven en het is echt zonde als ik mijn tijd nu niet gebruik om wat voor te lopen, (morgen heel druk), maar ik heb geen zin :(

Lianne

Ik geloof dat ik morgen een tweede magische grens ga halen ^-^

Armogohma

Lianne, heb jij een superinspiratiebom ofzo :(

Ik kan echt niets meer verzinnen :(

Ik heb overigens wel al de TSoD van dat inspiratietopic verwerkt :')

Jnusch

Nu al? Dat is best wel snel :P Ik heb 'm vorig jaar gebruikt, maar denk niet dat ik 'm dit jaar weer kan laten voorkomen. Tenzij ik opeens de hele geloofwaardigheid van m'n novel op ga geven ::)

Rain

Citaat van: Armogohma op  7 november 2010, 22:38:02
Lianne, heb jij een superinspiratiebom ofzo :(

Ik kan echt niets meer verzinnen :(

Ik heb overigens wel al de TSoD van dat inspiratietopic verwerkt :')
Inspiratietopic? Waar?

Oh well, ik ben bezig mijn achterstand weg te werken. Heb vandaag ruim 2k woorden toe weten te voegen terwijl ik 3 dagen ofzo achter loop. ::) Komende dagen hoop ik wel wat toe te voegen maar ik verwacht niet veel aangezien ik een moeilijke toets heb woensdag waar ik ook nog voor moet leren.  :-[

Jnusch

Inspiratietopic staat onder deze, ook als sticky ;)

Rain

ah daarzo. :)
Oh well, ben tevreden voor vandaag. Heb meer dan 2k woorden toegevoegd, zit nu op 8k en nu ga ik slapen en morgen hard leren en laat de NaNo en het wvwen de pauzes zijn! (en de boodschappen obviously)

Armogohma

Citaat van: Armogohma op  4 november 2010, 07:43:40
Florence was just about to open the door, but was startled by the sound of people running and carrying a body with a shovel in it. "What the..." Dex whispered, after seeing the body. Dex eyes widened, and he yelled "Sarah! SARAH!" He tried to run with the people, but one of them stopped them. "I'm sorry. Your father went crazy. He was working in his private garden, digging a hole for another of those ancient trees, when Sarah walked in. She asked if he wanted some tea, and your father declined. Sarah kept pushing on, since your father hasn't drank anything but muddy water in days, and at one point, he went crazy and stabbed the shovel in her body. We are now getting her to the MRC, but she'll be fine. Your father was put in custody. Room 54T, to be precise." Dex nodded slowly and Florence opened the door. "Come, Dex. There's nothing we could do about it now."

Mijn TSoD :P

forecaster

heeft iemand overigens de perfecte inspiratie voor mij over hoe ik het beste een flashback kan laten beginnen??

wil namelijk lucas's geschiedenis uit gaan schrijven maar heb nog geen flauw idee hoe dat aan te pakken...

Erwipro

Ralmuski

Citaat van: forecaster op  8 november 2010, 03:01:22
heeft iemand overigens de perfecte inspiratie voor mij over hoe ik het beste een flashback kan laten beginnen??

wil namelijk lucas's geschiedenis uit gaan schrijven maar heb nog geen flauw idee hoe dat aan te pakken...

Citaat van: Erwipro op  8 november 2010, 08:53:07
Oh heb jij ook al een Lucas :P

'Lucas had altijd alhet idee gehad dat hij niet de enige was, dat hij niet zo uniek was als hij zelf soms dacht. Dat gevoel begon al op de basisschool..'

Voilá.  8)

forecaster

het probleem was al opgelost...
het kwam vanmorgen binnen gegoten, samen met een kopje koffie
het is misschien niet een duidelijke flashback, maar als je doorleest, merk je al snel dat het zich eerder afspeelde dan de rest van het verhaal

@erwipro: ja ik heb er dus ook een lucas inzitten, en dat was puur naam-technisch: lucas lijkt op lycantrope
van een afstandje en met wat fantasie in ieder geval...
en later in het verhaal wordt die gedachte gang wel uitgebreid
als ik daar weer inspiratie voor heb