Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Op weg naar de 50.000! - WIN.

Gestart door Jnusch, 31 oktober 2010, 13:52:40

Vorige topic - Volgende topic

Gaat iedereen het halen?

Nee, niemand! We falen allemaal.
5 (13.9%)
Alleen de allerbelangrijkste Ik.
1 (2.8%)
Natuurlijk haalt iedereen het!
7 (19.4%)
De helft.
10 (27.8%)
Minder dan de helft.
7 (19.4%)
Meer dan de helft.
6 (16.7%)

Totaal aantal stemmen: 19

t4nd

Waar vind je eigenlijk die prentjes om in je profiel te zetten? Morgen begin ik te schrijven (als ik het systeem tegen dan snap :P).
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Ralinde

Om elkaar te motiveren enzo ;)

Wat ik trouwens altijd doe als ik zoek ben naar namen is zo'n babynamensite opzoeken. Staan soms een hoop vage namen op, maar vaak heb ik als ik een naam zie zo'n gevoel van: ja dat past bij het personage dat ik in mijn hoofd heb.
Mijn hoofdpersoon heet nu Jasmine.

Ralmuski

Bij de fun stuff->widgets.

Ik ben begonnen. :D Even lastig om alles in mijn hoofd op een rij te zetten. Naam iets aangepast bv en geboorteplaats etc. Maar er is een begin.  ^-^

t4nd

Grmbl, het ligt waarschijnlijk aan mij maar ik vind zelfs de 'fun stuff' niet :(
Maar als ik het goed begrijp schrijf je een verhaal in word en hou je het zelf bij, terwijl je elke dag het aantal woorden ingeeft dat je bijtypt?

lionne

T4nd, je moet 'm ff op engels zetten.

Erwipro

Goed gezien t4nd.
De site is gewoon.. voor de organisatie, voor het aanmelden, voor de motivatie.
Het is ook niet iets officieels. Je doet het voor jezelf. Als je zelf een verhaal van 100 woorden maakt en dat aanvult met 49900 keer 'aaah' kan je ook zeggen dat je wint. Maar dan heb je er ook geen goed gevoel bij, right? Je doet het voor jezelf en je haalt zowel de motivatie als het plezier uit de mensen om je heen die het ook doen :)

t4nd

Kaasje

Nee, ik kon Fun Stuff ook niet vinden, maar dan moet je de site even op Engels zetten :P
Citaat van: Ralinde op  2 november 2010, 16:20:03
Wat ik trouwens altijd doe als ik zoek ben naar namen is zo'n babynamensite opzoeken. Staan soms een hoop vage namen op, maar vaak heb ik als ik een naam zie zo'n gevoel van: ja dat past bij het personage dat ik in mijn hoofd heb.
Mijn hoofdpersoon heet nu Jasmine.
Ja! Dat doe ik ook altijd :D
De hoofdpersonen voor nu zijn geïntroduceerd, evenals de slechte zijde, dus ik denk dat ik 'm zo post :P
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

lionne

ik weet het ff niet meer.....

Mijn hoofdstuk wil niet meer echt verder...

Vakonov

Afronden en nieuw hoofdstuk? :)

lionne

het wordt wel een kort hoofdstuk dan ;)

Lianne

Jnusch

Je kan gewoon verder gaan met een ander stuk en later op dit hoofdstuk terugkomen, dat werkt wel het meest productief ;) vaak krijg je later nog wel ideeen als je er niet zo mee bezig bent

forecaster

uuuhm... hoofdstuk....
is dat niet voor de volgende maand??

....
als ik daar nu mee ga beginnen weet ik ik zeker dat ik gelijk ga zitten kloten met de lay-out en komt er helemaal niets meer van schrijven...