Op weg naar de 50.000! - WIN.

Gestart door Jnusch, 31 oktober 2010, 13:52:40

Vorige topic - Volgende topic

Gaat iedereen het halen?

Nee, niemand! We falen allemaal.
5 (13.9%)
Alleen de allerbelangrijkste Ik.
1 (2.8%)
Natuurlijk haalt iedereen het!
7 (19.4%)
De helft.
10 (27.8%)
Minder dan de helft.
7 (19.4%)
Meer dan de helft.
6 (16.7%)

Totaal aantal stemmen: 19

Simile

ik zit nu op 500.
En namen heb ik niet zo lang over nagedacht, ze mochten niet te lang zijn, want dat typt sneller. Ik ben voor Sarah en Henk gegaan ;D

Prophet

succes iedereen! ik laat het maar aan mij voorbij gaan, verhalen schrijven is niet aan mij besteed...
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Vakonov

Heb er wel over nagedacht om mee te doen, maar ik ben sowieso een week in Duitsland deze maand, dus dat gaat hem niet echt worden x)

Simile

Zo, 921. Dat is wel genoeg voor vanochtend. Vanmiddag weer verder.

Edit: hmm, mijn sig wordt niet echt geüpdate. Duurt dat wat langer of zo? 921 woorden staat al wel in mijn profiel namelijk. :)

Edit2: Woei, ik heb er nu al 1671 en mijn inspiratie voor vandaag is nog niet op :D

Erwipro

Ik heb ook een cool begin en ik ga hier wel wat mee kunnen :D
2078 ^-^

Ralmuski

Citaat van: Simile op  1 november 2010, 09:56:24
ik zit nu op 500.
En namen heb ik niet zo lang over nagedacht, ze mochten niet te lang zijn, want dat typt sneller. Ik ben voor Sarah en Henk gegaan ;D

Het was toch Ingrid en Henk?  ::)

In de aanmeldingsmail over het doortypen en niet terug lezen en veranderen:
CiteerYour inner editor will be very grumpy about this, but your inner editor is a nitpicky jerk.
;D

Ik heb wel een heel idee, want het gaat over Ruì en hoe hij werd wat hij is en daardoorheen wat hij nu allemaal uitspookt. Alleen dat laatste heb ik dus geen idee over, maar dat merk ik wel als ik het schrijf. (A)

Rain

Simile

Mijn inner editor is echt moeilijk uit te zetten. Eigenlijk moet ik backspace gewoon even afplakken denk ik (A)

Lianne

Roept mn moeder me net naar beneden: Ik wil niet dat jij weer dat met die woorden gaat doen. WTF? Ja elke dag dat je het wel doet kost het je 2 euro. WTF? Ja het is niet goed voor je, je legt de lat voor jezelf te hoog en dat alleen omdat ik vandaag een cijfer voor scheikunde terug had gekregen waar ik niet zo blij mee was...
Maar gelukkig mag het nu wel :)

Erwipro

Citaat van: Simile op  1 november 2010, 17:46:38
Mijn inner editor is echt moeilijk uit te zetten. Eigenlijk moet ik backspace gewoon even afplakken denk ik (A)
Waarom merk ik dat het dit jaar moeilijker is dan afgelopen 2 keer? :( Het typen gaat echt langzamer omdat ik mooie zinnen wil maken en vooral niet te vaak dezelfde woorden wil gebruiken. Vorig jaar had ik echt supervaak vormen van 'lopen' en woorden als 'gedachte'. En dat wil ik eigenlijk niet weer maar dat is weer gedoe van mijn inner editor :P Achja, het komt wel weer goed ofzo XD

Erwipro

Wat een gekke kerel. Ik snap 'em niet. Wat wil hij nou zeggen en wat heeft dat precies met NaNo te maken? ::)

Vakonov

Vlogbrothers lullen veel maar zeggen weinig. Beetje Nano eigenlijk x)

Erwipro

Right :P Maar schrijven is epischer (A)

Jnusch

Het mag wel ietsje meer ontopic ;)