Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow of Perry.

Hoofdmenu

Laptops

Gestart door Jnusch, 17 september 2010, 15:58:48

Vorige topic - Volgende topic

Prophet

Deze valt in je budget en heeft volgens mij goede specs, ik hoop voor je dat ie nu wel leverbaar is, maar als ik zie bij hoeveel winkels deze nu verkrijgbaar is, gaat dat wel goed komen:
http://tweakers.net/pricewatch/302842/asus-k53tk-sx023v.html#tab:info
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Rowena Inara

Ik heb heel lang een 14" laptop gehad en nooit te klein gevonden, maar nu heb ik een nieuwe met een 15,6 inch (HD *kwijl*) en ik vind dat wel echt de perfecte grootte :). Ik heb nog niet getest of ie in mijn Eastpak, maar persoonlijk vind ik 17" inch echt té groot om als laptop te dienen.

Hopelijk heb je hier iets aan :).

Award voor schrijver met de grappigste personages (2011)

Floris

Mijn laptop is 15,4 inch en die vind ik om dagelijks op te werken vrij vervelend en klein (maar dat komt doordat Rick's beeldscherm 23,6 inch is en ik daar vaak achter zit :P)

Meister

Persoonlijk vind ik ook dat je met een 17" inch nogal snel je doel van laptop voorbij schiet maar als je niet van plan bent hem dagelijks mee te nemen zou het wel kunnen. Je hebt bij een 17 inch wel weer een betere grafische kaart nodig wat ook weer resulteert in een mindere laptop voor meer geld dan dat je voor een 15,6 zou gaan.

Die Prophet aanhaalde is een goeie die (net wel/niet) binnen je budget valt. Die zal zeker niet snel langzaam worden en is van een fatsoenlijk merk :D

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Floris

Ik vind 15 inch ook zeker genoeg voor een laptop, want als je graag een grotere wil kan je beter lekker een desktop kopen en die op je kamer neerzetten :P
Al vind ik het wel jammer dat ik maar geld voor een van beiden heb.

Heartless

Bedoeling is dus vrijdag/maandag. Maar ik weet niet of ik hem ook nodig ga hebben op colleges enzo. Maar qua schermgrootte lijkt me 15 inch wel goed, aangezien hij toch nog meegesleept moet worden.
En okay, dan ga ik eens met hier thuis overleggen wat ze van die laptop vinden. :)

Inuzuki

Ik vond trouwens met colleges dat zo´n grote laptop slepen echt totaal niet handig is, er zijn zat mensen die het doen hoor maar ik vond het echt te zwaar. Als je alleen word/internet etc nodig hebt is qua colleges een mini wel echt perfect. Al heb je eigenlijk niks aan deze reactie omdat je geen kleintje wou  (A)

Shaddow

Citaat van: Heartless op  2 mei 2012, 20:41:59
Bedoeling is dus vrijdag/maandag. Maar ik weet niet of ik hem ook nodig ga hebben op colleges enzo. Maar qua schermgrootte lijkt me 15 inch wel goed, aangezien hij toch nog meegesleept moet worden.
En okay, dan ga ik eens met hier thuis overleggen wat ze van die laptop vinden. :)
Het is ook wel zo dat je (ik in ieder geval) vaak dichter op een laptopscherm zit, dan bij een desktop.
Dus dan lijkt het scherm al wat groter.

Floris

Sowieso is een laptop meeslepen naar colleges echt niet nuttig. Je gaat alleen maar zitten soggen en niet opletten, op papier aantekeningen maken is veel handiger :P
Dus dan heb je niet zoveel aan een mini, zeker als je verder geen desktop oid hebt...

Maedhros

ik ga akkoord met Flooros, tijdens een college is het veel nuttiger om gewoon pen en papier mee te nemen; een laptop leidt alleen maar af
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

Ralmuski

Ik ben fan van het 14,4 inch scherm. Je sjouwt je geen breuk en hebt voldoende beeld. 15 zou ook kunnen, maar ik vind het extra beeld versus de groote/gewicht van de laptop dan niet rendabel.

Heartless

Mjah, ik zie op zich niet heel geweldig dus bij een kleiner scherm lijkt het helemaal of ik in de computer zit :P

klarinetspeelster

ik zit nu zelf nog op het HBO
en ik gebruik een 15.6" laptop.
is is een fatsoenlijk scherm en het gaat in de grootste eastpak tas.
ik heb nu een Asus

mijn laptop koste met alles erop en eraan 800 euro
dit was dan inclusief microsoft office en norton antivirus.

Dixie

Ik heb een vraag aan alle slimmerik hier :D

Ik ga misschien mijn laptop doorverkopen aan mijn pleegzusje die er een voor school moet hebben. Dus dan kan ik een nieuwe kopen!
Ik zoek iets simpels, maar wel beter dan die ik nu heb :P
Dat wil zeggen, het belangrijkste is dat er genoeg geheugen opzit, dat hij snel in het gebruik is (hoeft geen lichtsnelheid te zijn), en dat er basis games op gespeeld kunnen worden.

Nu heb ik de Acer Travelmate 5530.

max 360

vraag 1: moet het perse een laptop zijn.
vraag 2: zo ja dan is games spelen op een laptop een dure grap dus dan komen we bij:
vraag 3: hoeveel ben je van plan er aan uit te geven en mag de laptop/computer 2e hands zijn?