NaNo 2010 - "Maar editten is toch echt voor december"

Gestart door Golovior, 10 juli 2010, 00:09:33

Vorige topic - Volgende topic

Shaddow

Mweh, ik mis vooral een motivatie en een doel, voor mijn plot.

Rain

Citaat van: Erwipro op 25 oktober 2010, 15:14:44
Ik heb maar es op een rijtje gezet wat ik precies wil, niet over het plot ofzo, maar meer een wishlist van dingen. Gaat wel een beetje lastig realiseerbaar worden, maar op deze manier moet het wel wat leuks worden :P
goed idee!

Kaasje

Heb er zin in, maar aan de ene kant zie ik ook een beetje op tegen de 'verplichting' die het geeft en veel te doen in november: tentamenweek, optreden van band, met familie in een huisje zitten en dan vergeet ik nog wat, maar in ieder geval stond elk weekend vol ><
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Rain

myeah tijd, wordt nog leuk. Eerste twee weken is hier ook toetsweek (A)

Erwipro

Inspiratie komt vanzelf als je maar genoeg typt. *ervaring*

Jnusch

Citaat van: Kaasje op 25 oktober 2010, 17:51:46
Heb er zin in, maar aan de ene kant zie ik ook een beetje op tegen de 'verplichting' die het geeft en veel te doen in november: tentamenweek, optreden van band, met familie in een huisje zitten en dan vergeet ik nog wat, maar in ieder geval stond elk weekend vol ><
:o
:'(

Ik heb op zich wel genoeg tijd, als in, geen enorme tijdslurpende dingen, maar ik moet het nog maar zien met een idee voor mijn verhaal :P

Kaasje

Citaat van: Jnusch op 26 oktober 2010, 00:44:33
:'(

Ik heb op zich wel genoeg tijd, als in, geen enorme tijdslurpende dingen, maar ik moet het nog maar zien met een idee voor mijn verhaal :P
Maar Dat is dan natuurlijk ook veel te cool om tussen die lijst te staan, want dat was ik natuurlijk niet vergeten ^-^
DIES IRAE DIES ILLA

Lianne

Ik ga dit jaar voor de 70.000 heb ik besloten ^-^

Jnusch

Ambitieus :D
Ik ga maar gewoon voor 50000 :P

Kaasje

Ik ga maar gewoon voor 30.000 xD
Of nou ja, ik ga wel 50.000 proberen te halen, maar als ik 30.000 haal vind ik dat ook wel goed genoeg :P

Nog maar 5 dagen ofzo :D
DIES IRAE DIES ILLA

Ralmuski

Ik ga voor een zo mooi mogelijk verhaal en als dat minder woorden is heeft nano pech.  :P

Erwipro

Citaat van: Lianne op 26 oktober 2010, 19:18:32
Ik ga dit jaar voor de 70.000 heb ik besloten ^-^
Jij.. whow :o Als je zo doorgaat, dan schrijf je over een paar jaar een volwaardige roman? :o

Erwipro

Yay, ik denk dat ik ongeveer weet wat ik wil :D

forecaster

ik ga er dit jaar voor om in ieder geval iets op papier te hebben staan...
(nouja.. Word dan...)

ondanks dat ik een plot heb... blijft de uitwerking een beetje moeilijk...

Skykid

Ik weet het begin van het plot.. Het einde bedenk ik later wel :D