NaNo 2010 - "Maar editten is toch echt voor december"

Gestart door Golovior, 10 juli 2010, 00:09:33

Vorige topic - Volgende topic

Golovior

Misschien nog een beetje vroeg, maar wie denkt erover na om dit jaar mee te gaan doen? Heb je al ideeën, of wacht je het nog af?

Lianne

natuurlijk ga ik meedoen :D al heb ik nog helemaal geen verhaal in mn hoofd, dat komt hopelijk vanzelf :)

Jnusch

Ik ga meedoen en ik weet ook al waarover het gaat gaan, namelijk, gewoon mijn hoofdje uitstorten :P Maar dan weet ik niet of iemand het mag lezen :D

Jnusch

En ik ga in het Nederlands doen :o

Erwipro

Ik doe ook mee :D

Citaat van: Jnusch op 11 juli 2010, 16:13:10
Ik ga meedoen en ik weet ook al waarover het gaat gaan, namelijk, gewoon mijn hoofdje uitstorten :P Maar dan weet ik niet of iemand het mag lezen :D
Dat is wel een goeie :P Ik zou het dan misschien op een abstracte manier doen. Of misschien in een soort verhaalvorm. Maar ik weet sowieso niet of ik dat doe. Ik had vorig jaar al de titel "Everything you've always wanted to know about the universe", een klein beetje met dit idee, maar toen kwam er een semi-cool plot tussendoor ofzo :P

En ik wil een keer een verhaal schrijven met veel boeiende dingen, niet één plot, maar veel subplots, iets met verhoudingen/relaties en bedrog misschien. XD

Maar ik weet niet :(

Nimbusfan

Bah, vorig jaar begon op 31 oktober dat toetsenbord raar te doen dus omdat ik echt totaal niet opschoot ben ik maar gestopt :P
Maar deze keer doe ik (hopelijk) mee :D
Ik heb gepoogd niet te lachen om menselijk gedragen,
er niet om te huilen en ze niet te haten,
maar ze te begrijpen.

Erwipro

Dit gaat trouwens echt goed zijn voor mijn WhatPulse stats =D

Jnusch

Citaat van: Erwipro op 11 juli 2010, 18:33:03
Dit gaat trouwens echt goed zijn voor mijn WhatPulse stats =D
Omg xD Obsessed :P

Erwipro

Nee, mijn brein is gewoon zo raar dat het snel verbanden legt XD

Jnusch

Nee, je brein is zo ingesteld op daarover nadenken, dat het díe verbanden legt :P

Kaasje

Heel misschien (lees: als ik tijd heb met school) doe ik ook mee, maar ik weet het nog niet zeker :o
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Jnusch

Kaasman, in November denk je dat je er geen tijd voor hebt, maar in maart/april/mei weet je dat dat niet zo was, omdat je het dan pas echt druk hebt :D Gewoon meedoen dus 8)

Lan

adriaan

Citaat van: Lan op 15 juli 2010, 10:08:26
Wat is dit?  ???
Een verhaal van 10.000 woorden schrijven in 1 maand.

Linqy

10.000? XD You wish :P

50.000 mister!

Ik denk wel dat ik meedoe