NaNo verhalen reactie topic 2009

Gestart door Germelia, 9 augustus 2009, 11:56:23

Vorige topic - Volgende topic

Jnusch

Maar ik zie het mezelf echt niet doen dus XD
Ik wil films maken :( Ik vind het stom dat ik niet zo'n leven heb dat ik een kindje ben dat allemaal films maakt :-\

Dixie

Hahaha ja het zou echt geweldig zijn als je dat idee op zou sturen en ze zouden zeggen: "okee, we doen het!" :D

Jnusch

Opsturen naar wie? :P
Maar ik wil zélf films maken. Stiekem, (of nouja, niet zo stiekem :P), wil ik regisseur worden :D
Alleen ik doe er echt niks voor XD

Simile

trouwens... morgen mogen jullie beginnen! succes ;)

jakarw

misschien moet er even aan Germelia ofzo gevraagd worden om de 2009 topics van de 2008 topics te scheiden als het zo ver is ... ::)

Jnusch

Ik ga morgen in de trein beginnen denk ik :D Dan voel ik me wel helemaal cool XD
En ik heb nog een aanvulling voor mijn verhaal :o of alternatief meer

Als die vrouw in het ziekenhuis die man gaat opzoeken, nadat ze van zijn ouders/vrienden heeft gehoord waar hij ligt, blijkt dat hij inderdaad "heel ziek" is. Alleen niet wat zij verwacht, kanker ofzo, hij is schizofreen. Dan verteld hij daar dus over, dat hij nu aan medicijnen is, maar dat hij daar heel vlak van wordt, wat hem ongelukkig maakt. Die dag dat hij met haar was had hij besloten zijn medicijnen niet meer te nemen, omdat hij dan misschien wel "gestoord" zou zijn, maar niet ongelukkig. Alleen toen kwam hij later in een psychose terecht en heeft hij geprobeerd zelfmoord te plegen. Maar ik weet niet echt waarom hij dan later alsnog dood zou gaan. Nog een poging I guess...

Maar goed, wat ik eigenlijk als alternatief/aanvulling verzonnen had XD was dit:
Die vrouw gaat hem opzoeken in het ziekenhuis, waar hij zijn levensverhaal verteld. Dat is alleen helemaal geflipt, die vrouw denkt echt, wtf?! Hij verteld haar dat hij verliefd was op een prinses, maar dat er een boze heks was die het tegen wilde houden door hem gek te maken. Uiteindelijk, toen hij eindelijk met de prinses samen kon zijn, bleek zij echter niet te willen, wat zijn hart brak. Toen besloot hij zijn hele leven om te gooien en dus straatmuzikant te worden (al dan niet na een zelfmoordpoging, die hij overigens anders zal noemen). Waarom hij nu in het ziekenhuis ligt weet ik dan niet, waarschijnlijk is hij gewoon echt ziek ofzo. Maar het verhaal dat hij verteld gaat eigenlijk over een meisje waarop hij verliefd was, maar zijn moeder wilde hem beschermen, omdat hij dus schizofreen is en nogal in een waan leefde. Hence the evil witch. Uiteindelijk besluit die moeder hem toch maar te laten gaan, omdat ze die verliefdheid niet uit zijn hoofd kan praten, maar dan wijst dat meisje hem af, omdat hij mentaal niet helemaal in orde is. Zijn hart breek, (hij doet een zelfmoordpoging) en hij gooit zijn hele leven om. Enz. enz. Maar dan weet ik dus nog steeds niet waarom hij alsnog doodgaat :P

Simile

Amilmarith

Iieeehw!

Weet nog steeds niet of ik mee ga doen xD

Mus

En waar zetten de schrijvers hun verhalen neer?
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Jnusch

Hier ;)
Ik heb er zin in. Ik ben van plan het deze keer af te maken :) Titel heb ik al. Hopelijk ga ik ook nog ooit Saving Sonny afmaken, want ik vind dat het dat verdient :)

Jnusch

Oké, cheesy, maar ik heb even een synopsis gemaakt voor mijn verhaal :D

CiteerHe has given it all up to make his dreams come true, she has yet to.
He gives her hope, she gives him peace.
They both know true happiness.

Oké, ik heb het alweer aangepast van wat het eerst was XD. Die laatste zin ben ik nog steeds niet blij mee. Eigenlijk vind ik het zelf nu ook TÉ cheesy :P

Hèhè, less is gewoon more.

Remus457

moet je nou op zo'n NANo site meedoen of je verhalen gewoon hier posten voor de fun?
ik mis iets denk ik, wil het wel proberen.

Golovior

Je moet je niet registreren op de NaNo site. Zelf kijk ik er eigenlijk ook nooit op, alleen is het wel de organisator van dit alles, dus heb ik er wel een account.
Je bent je eigen scheidsrechter dus je mag doen wat je wil, zolang je maar binnen je eigen regels blijft. En hier in dit board het liefst alleen de NaNo verhalen (verhalen waar je in November probeert 50.000 woorden te schrijven). In het bovenliggende board, Verhalen van één persoon, kun je je andere verhalen posten.