Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

NaNo verhalen reactie topic 2009

Gestart door Germelia, 9 augustus 2009, 11:56:23

Vorige topic - Volgende topic

Germelia

Shaddow

darn :|

50,000 woorden in een maand...

Dat is veel :-\

Ik bedoel, 50 000 woorden over een hond oid is één ding, maar in een maand, dan moet je echt geluk hebben met inspiratie enzo :-\

Ok, ik geef eerlijk toe: ik weet niet of ik het binnen een maand kan. Maar ik kan wel 50 000 woorden over een hond schrijven.

Erwipro

Citaat van: Chris Baty (No Plot? No Problem!)
   For me the moral of the story is this: A rough draft is best written in the steam-cooker of an already busy life. If you have a million things to do, adding item number 1,000,001 is not such a big deal. When, on the other hand, you have nothing to do, getting out of bed and washing yourself before 2:00 P.M. feels like too much work to even contemplate.
   As Isaac Newton observed, objects in motion tend to stay in motion. When writing your first draft, being busy is key. It may feel frustrating at first, but having daily writing periods curtailed by chores, family, and other distractions actually helps you get the thing done. This is partly because the hectic pace forces you type with a fleet-fingered desperation. But it's mostly because noveling in the midst of a chaotic life makes "book time" a treat rather than an obligation. It's a small psychological shift, but it makes all the difference in the world.

Jnusch

:D

We moeten trouwens wel allemaal friendjes worden op de Nano site :D

Erwipro

Oja :P
Hee het is echt stom. Telkens zet ik de NaNo-site als bladwijzer maar hij verdwijnt altijd spoorloos. XD

Erwipro

Hee, dit is nog vreemder. Op mijn buddylist stonden alleen Ger en Golo, en toen keek ik bij 'buddy of' en toen stonden daar ook opeens Lianne en Jnusch. En ik heb niet eens een melding gekregen :o

Jnusch

Oh, jou en Germelia heb ik vorig jaar toegevoegd :D En verder kon ik geloof ik niemand vinden ofzo :P

Germelia

*voegt Lianne en amil toe*

Wie nog meer?

Erwipro

Hm, wel lastig zoeken naar buddies ofzo. Via google, want op de site kon ik bijv. Amil niet vinden XD

Germelia

Nou, via jou kwam ik bij lianne en via lianne bij Amil xD

Amilmarith

Huh wat :P

Ik ga me maar eens inschrijven

Erwipro

Ik heb vorig jaar een heel bestand met allemaal Adopt-A-Title-titels gemaakt. :P

Eentje die eruit sprong maar ik weet niet waarom: Legacy of Candlewood Abbey. Het ligt zo heerlijk in de mond en heeft zo'n mysterieuze sfeer.. :)

Jnusch

Jnusch

Ik heb een cool idee! :o
Gaat me nooit lukken, maar is wel lekker zielig en tragisch :D

Een volwassen vrouw loopt over straat en ze voelt zich best wel kut, in een opwelling besluit ze een praatje te maken met de straatmuzikant die ze even verderop ziet zitten, iets wat ze anders nooit zou doen. (Ik stel me even voor dat het in Utrecht is, maar ok :P) Het klikt wel, ze brengen de rest van de dag samen door en zo worden ze "vrienden". Ze besluiten elkaar een week later weer tegen te komen op diezelfde plek, om dan weer gezellig blij een leuke dag te hebben.
Dus die vrouw is er de week daarop weer, maar die man is er niet. Ze vraagt zich af waarom niet en besluit naar hem op zoek te gaan, omdat ze echt blij was dat zoiets leuks en nieuws in haar leven was gekomen. Jammer genoeg heeft ze alleen een naam van hem, zijn voornaam, dus ze weet eigenlijk helemaal niks. Toch vindt ze hem uiteindelijk, (bijv. door alle straatmuzikanten in Utrecht af te gaan en te vragen of ze hem kennen :P), maar hij blijkt heel erg ziek te zijn. Dan verteld hij zijn levensverhaal aan haar, van hoe hij besloot gewoon gelukkig te zijn, hoewel hij daarvoor heel veel heeft opgegeven, zij helemaal ontroerd enzo. Natuurlijk gaat hij uiteindelijk toch dood, maar zij is wel een veel gelukkiger mens geworden :)
Heerlijk :D Alleen zou het veel beter als film zijn :P Ik haat dat XD

Dixie