NaNo verhalen reactie topic 2009

Gestart door Germelia, 9 augustus 2009, 11:56:23

Vorige topic - Volgende topic

Jnusch

blastdragon

@Jakarw, ben je nog ooit eens van plan om je verhaal te vervolgen. Ik vond het heel leuk om te lezen en ik heb altijd al gehoopt dat je het ooit zou afmaken.
Sense, what's the fun in making sense!

forgottenmelody

de vorige keer ben ik in week 1 gestopt omdat mijn sociale leven teveel tijd kostte :P Dit jaar gaat het hopelijk beter... ik heb al een idee dat ik al drie jaar uit wil voeren. Nu ik diezelfde maand 18 word vind ik dat ik er wel klaar voor ben om het eindelijk te gaan schrijven xD

Erwipro

Whaaaa! Het begint bijna weer :o *heeft nog geen plot* :P

Jnusch

Ik ook niet... Weet ook nog niet of ik mee ga doen, of dat ik SS afmaak... (wat ik overigens sowieso wil doen). Lukt alleen niet zo goed :(

Lianne

ik wil meedoen maar ik ben bang dat het minder goed wordt als vorig jaar :-\

Jnusch

Bij mij kan dat bijna niet, dat scheelt :P

Jnusch

Ik haat het dat ik niet meer weet wat ik nou met die brieven wilde doen. Zo ongelofelijk stom dat ik dat toen niet meteen even heb opgeschreven :'(

Jnusch

Ik moet een achternaam voor Sonny

Shaddow

www.last-names.net

Daar haal ik altijd mijn achternamen vandaan :)

Maar, wat is NaNo nou eigenlijk?

Jnusch

Staat hier echt wel ergens uitgelegd, beetje zoeken ;)

Lianne

het is de bedoeling om een verhaal van 50.000 woorden in een maand te schrijven en dat doen heel veel mensen :)

Germelia

ik ga me er ook weer aan wagen... is nu al gedoemd te mislukken omdat ik de helft van de maand nu al volgeboekt heb met verplichtingen xD

Erwipro

Jamaar Chris Baty zei dat een druk persoon altijd wel wat extra's kan plannen. Ik kan alleen de quote niet meer vinden. :(