NaNo verhalen reactie topic 2009

Gestart door Germelia, 9 augustus 2009, 11:56:23

Vorige topic - Volgende topic

Erwipro

Ja, NPNP, bladzijde 16, 2e alinea. "You've probably heard the old adage that if you want to get something done, you should ask a busy person to do it. I've discovered this is acutely true when it comes to novel writing."

Jnusch

Is volgens mij wel zo :P Want drukke mensen doen ook echt veel, mensen die het heel rustig hebben voeren gewoon niks uit :P

Erwipro

Jnusch

Lianne

mja. het is wel waar :P in mijn vakanties doe ik echt niks, maar als ik dan weer naar school ga dan wordt ik opeens overactief, dan kan ik echt alles tegelijk enzo.

Erwipro

Dus je gaat gewoon meedoen :D Het is gewoon een cirkeltje, school en NaNo helpen elkaar. Begin november beginnen mijn colleges ook gezellig weer :P
En vanmiddag was er alweer een mailtje van Chris Baty ;D
*heeft al zin*

Lianne

jamaar ik kan geen plot bedenken :(

Erwipro

Erwipro

Kijk. Ik heb plots zitten verzamelen van een aantal jaren NaNo-forums. *kan niet kiezen*

http://erickwilts.googlepages.com/nanoplots2

Lianne

jamaar. je moet je plot zelf bedenken :o

Erwipro

Ja ik heb ook een lijstje met zelfbedachte plots. XD Maar die zijn voor mij lastig uitvoerbaar.

Jnusch

Ik had het mailtje ook! :D Zelfs nog gelezen :P

Citaat van: Erwipro op 21 oktober 2009, 19:19:12
No Plot? No Problem!

(A) :D

Jaaa :D
Ik heb ook nog allemaal plots op mijn mail staan, maar die zijn eigenlijk allemaal niet zo geschikt voor een verhaal. Meer voor films :P
Ik wil echt regisseur worden :(

Jnusch

CiteerInnocuous
Dat was eergister ofzo Word of the Day van dictionary.com! :D

Jnusch

Citeer2. A shy girl (you can use boy, but for this description I'll use girl) in high school who rarely ever goes noticed discovers her knack for writing, and one day gains the courage to submit some of her work to the school's newspaper, but in fear of being ridiculed, submits the works under a pen name. Soon the entire school is buzzing about the articles, and a club is even formed with the single mission to discover who the author really is!
Things are turned upside-down when the club announces that they have found the author- another student proclaiming that s/he wrote the submissions! Will she confront this thief or risk revealing her true identity?

Dit is echt zo'n Lizzie McGuire plot (A)

Jnusch

3 lijkt me heel lastig om een verhaal van te maken
4 heb ik ook :D
5 ook (daar zat ik aan te denken, daar zou je ZOOO briljant een korte stomme film van kunnen maken (al dan niet animatie/getekend) :o)
7 heb ik ook :P (I <3 het idee van vleugels :P)
8 obviously ook dus
9 ook :P zou ook goed werken als film
10 supervet :D Dat zou echt perfect zijn als kinderboek :)
13 :o
14 cool
16 weeiird
18 zou heel goed werken als film, als boek lijkt het me al snel nogal saai :P
20 klinkt wel cool, maar wordt volgens mij al snel nogal lame en voorspelbaar...

:D