Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic - Wie aanbidt Lupercus niet?

Gestart door redeast, 14 februari 2025, 21:33:48

Vorige topic - Volgende topic

kddirval

Citaat van: thelight288 op 20 februari 2025, 17:07:55Kan nog zo zijn maar dan nog illusiewolf kan maar 1 nacht ingezet worden en meestal kiest slecht ervoor om goede rol te illusioneren om netwerken binnen te dringen. Dus het lijkt me logischer als castiel miss zelf illusiewolf is en er daarom naar vroeg. Want iets van wolventovenaar kon ook nog en was iets logischer
Ik snap wat je zegt ben ook een beetje mee want castiel wou ook dat ik mijn information openbaar ging zetten, maar om hem daardoor te gaan verdenken... ik weet het niet hoor.
Op dit moment vind ik iedereen verdacht 🙄

Ingrid1234

Ik ga naar mamma Mia de party zometeen dus ik heb geen tijd meer om de discussie bij te houden. Met de info die ik nu heb ga ik mijn gevoel volgen en stem ik voor nu op castiel. Mocht dat niet goed uitpakken hoop ik morgen meer info te hebben.

Williambz

[quote author=Castiel. link=msg=1064169343
Ja Wil, ik lees. Jij zei letterlijk: "Een illusiewolf die 2 zienende rollen verstoord lijkt me onwaarschijnlijk"

Dit geeft mij de indruk dat jij het eerder bijzonder vindt dat de Illusiewolf beide visioenen verstoord dan dat je denkt dat er 2 zienende krachten in zitten. Maargoed, maakt verder niks uit.

En nee, het is niet de standaard verdediging van een slechtje. Het is de standaard verdediging period. Ik wordt vals beschuldigd, dus of slecht luist me erin, of er was een Illusie actief.
[/quote]

Ik snap hoe jij hem las, maar de nadruk lag bij mij op het woord twee. Dus ik geloof niet dat de illusiewolf twéé zienende rollen heeft verstoord (ipv 1). Maar je kan hem idd ook lezen als dat ik bedoelde dat er geen illusiewolf zou zijn, maar dat bedoelde ik niet.

Kddirval: je zei dat je sterke vermoedens had dat er een illusiewolf in zat. Ik las nog niet dat je dat van een wijze burger was. Je zei wel aan het einde van de post dat je niet zelf de wijze burger was, maar ik dacht dat dit nog refereerde naar het bericht erboven van castiel die vroeg of er een wijze burger was.

Falsifica

Ten eerste, ik wist dat het visioen op thelight nep was. Daarom ook mijn stem al op hem. Robin en TheLight zelf kunnen dit bevestigen.

Dan als volgende. Castiel die gezien zou zijn als slecht vind ik een moeilijke. Want Castiel heeft echt nul moeite gedaan mij over te halen naar slecht. En dat vind ik ontzettend raar.

TheLight die eerst zegt dat de wolven mogelijk nieuwe spelers zijn, en vervolgens zegt dat 'illusiewolven meestal goede rollen doorgeven' is ook een tegenspraak. Juist als het nieuwe spelers zouden zijn, is de kans op een slechte rol doorgeven juist evenveel.

Ook vind ik het raar dat een illusiewolf genoemd wordt door Castiel en gelijk bevestigd wordt. Ikzelf ging al uit van maar 1 visioen, dus waarom dan niet voor Wolventovenaar vragen? Waarom specifiek illusiewolf.

Ik zie ook nog een laatste optie, en dat is dat de zienende rol liegt. Maar ik snap nog niet waarom je dat risico voor liegen zou nemen als wanneer Castiel goed blijkt je dan zelf zou hangen.

Ik ga nog niet gelijk een stem zetten en wacht nog even af. Want ik ben er nog niet helemaal uit wie ik wil geloven.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

.WnDy

Ik heb flink de griep te pakken, hierom niet op DT.
I wouldn't tell anyone to study werewolves - I studied wolves, how they moved, their tendencies and sensibilities.

thelight288

Citaat van: Falsifica op 20 februari 2025, 18:05:42Ten eerste, ik wist dat het visioen op thelight nep was. Daarom ook mijn stem al op hem. Robin en TheLight zelf kunnen dit bevestigen.

Dan als volgende. Castiel die gezien zou zijn als slecht vind ik een moeilijke. Want Castiel heeft echt nul moeite gedaan mij over te halen naar slecht. En dat vind ik ontzettend raar.

TheLight die eerst zegt dat de wolven mogelijk nieuwe spelers zijn, en vervolgens zegt dat 'illusiewolven meestal goede rollen doorgeven' is ook een tegenspraak. Juist als het nieuwe spelers zouden zijn, is de kans op een slechte rol doorgeven juist evenveel.

Ook vind ik het raar dat een illusiewolf genoemd wordt door Castiel en gelijk bevestigd wordt. Ikzelf ging al uit van maar 1 visioen, dus waarom dan niet voor Wolventovenaar vragen? Waarom specifiek illusiewolf.

Ik zie ook nog een laatste optie, en dat is dat de zienende rol liegt. Maar ik snap nog niet waarom je dat risico voor liegen zou nemen als wanneer Castiel goed blijkt je dan zelf zou hangen.

Ik ga nog niet gelijk een stem zetten en wacht nog even af. Want ik ben er nog niet helemaal uit wie ik wil geloven.

Huh jij was degene die zei denk dat nieuwe spelers wolf zijn. En dat was al even geleden volgens mij. Als castiel slecht is is dat geen nieuwe speler naar mijn weten. En nieuwe spelers denken toch ook wel eerder om illusie goede rol in te sturen om zo visioen te ontwijken dan slechte om te framen dat laatste vind ik al zeker meer een gevorderde move, dus wat is daar tegenspraak aan?  Nu denk ik eigenlijk dat castiel wolf is en zelf illusiewolf is of iig weet van een illusiewolf

Falsifica

Juist niet. Nieuwe spelers worden minder snel bekeken, dus waarom zou je dan niet een slechte rol doorsturen om juist spelers die vaak bekeken worden te pakken?

Maar oeps, robin zei dit. Niet thelight. Sorry ik haal jullie door de war. 🤦🏻
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

igneel

Er zou een illusie-wolf in kunnen zitten die precies op nacht 2 een slechte rol heeft gestuurd. Dit is iets wat ik volgens mij nog nooit eerder op dit forum heb gezien, en ik ben het eigenlijk wel met TL eens dat het logisch is om een goede rol in te sturen. Want wat heb je eraan om iemand slecht te laten lijken, zodat een lynch verspild wordt? Je kunt ook pech hebben en zelf of een medewolf als slecht worden gezien. Dan lijkt me een goede rol veel logischer, want je kunt meerdere lynchs manipuleren als een  bewezen goedje en je loopt geen risico. Mijn stem gaat daarom naar Castiel, daar kunnen we nu denk ik gewoon de meeste informatie uit halen en het is de grootste kans dat hij slecht is."

thelight288

De verhulling doet mij vermoeden dat castiel toch geframed wordt door een fake visioen. Robin heeft de bron nooit gedeeld maar ben benieuwd of Ingrid dat weet of ben je t zelf ik gok dat y visioen fake is. Gok dat fannie dan idd wolf is

igneel

Hij heb zelf al gezecht dat zijn claim fake was.

Falsifica

Citaat van: igneel op 20 februari 2025, 18:14:44Want wat heb je eraan om iemand slecht te laten lijken, zodat een lynch verspild wordt?

Nou het antwoord staat op speltopic. Dag is verhult. Dus ik twijfel nu ook enorm.
- Captain Jack Sparrow

Castiel.

Ok mensen het lijkt me nu wel overduidelijk dat slecht me er in probeerde te luizen toch? Verhulling is actief en ik werd erop gegooid als gezien als slecht. Wie heeft jou verteld dat ik gezien was als slecht Ingrid?

Mijn conclusie is dat er sowieso 1 ervaren speler in het slechtjesteam moet zitten. Want, met alle respect, ik zie relatief nieuwe spelers zo'n play niet zo snel doen. Ik moet even goed nadenken hoe de vork in de steel zit, want ik dacht eigenlijk dat Robin degene was die we moesten hebben.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

thelight288

Fannie heeft ook niet aangegeven IH te hebben zelfs na een oproep terwijl goed er niks aan heeft het verborgen te houden. Ook is fannie vrij stil. Castiel kan nog best slecht zijn, maar idd de verhulling gaat mijn alarmbellen af. Robin vond fannie ook zeer verdacht dat is vrij duidelijk vgm

Ingrid1234

Ik heb de bron van het visioen niet, wel was het al een tijdje geleden gedeeld met me. Ik heb gewacht met het in het dt gooien omdat ik niet zeker wist of ik het kon vertrouwen. Toen het andere visioen gedeeld werd vond ik toch dat ik het moest delen. Zoals je kan lezen heb ik er ook bij gezet dat ik niet wist wat ik er mee moest.

Ik weet dus nu ook niet hoe de vork in de steel steekt.

igneel

Citaat van: Castiel. op 20 februari 2025, 20:58:04Ok mensen het lijkt me nu wel overduidelijk dat slecht me er in probeerde te luizen toch? Verhulling is actief en ik werd erop gegooid als gezien als slecht. Wie heeft jou verteld dat ik gezien was als slecht Ingrid?

Mijn conclusie is dat er sowieso 1 ervaren speler in het slechtjesteam moet zitten. Want, met alle respect, ik zie relatief nieuwe spelers zo'n play niet zo snel doen. Ik moet even goed nadenken hoe de vork in de steel zit, want ik dacht eigenlijk dat Robin degene was die we moesten hebben.
Wie zegt dat de verhulling perse voor jou was. zo verhulling moet je relatief vroeg in sturen dus voor je weet wie de lynch zou kunne worden. En we hadden laatst een spel waar twee keer een wolf verhuld was bij de lynch dus ik zie dit niet als reden om direcht me stem te veranderen.

Wat ik interessanter vin is waar om Fannie niet gedeelt heb dat ze IH was.