Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Centrale discussie] Dat ligt zo dichtbij, ze heeft hem vanuit dat land vermoord

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 15:12:00

Vorige topic - Volgende topic

Sunny

Ik vind de ineens stemmen op William interessant omdat de kans groot is dat hij wegens zijn verjaardag niet op tijd in zou kunnen grijpen en zich verdedigen en dus vrij gemakkelijk eruit gewipt had kunnen worden op die manier.

Ook het heel duidelijk redden van Berrie en daarmee Katz om een voor mij onduidelijke reden
er uit stemmen vind ik interessant, aangezien hij wisselaar was.

Ik moet alles wat er gisteren is gebeurd nog eens goed nalezen nu ik daar meer tijd voor heb.

yasu

Moet ik nog meer naar de voorgrond? XD voor mijn gevoel was ik de eerste speldag een van de aanwezigere mensen.. afgelopen speldag iets minder omdat dat weer tijdens werkuren valt en ik op kantoordagen niet naar het forum kan kijken tot ergens in de avond. Heb vandaag een thuiswerkdag, maar vanavond weer een uitje waardoor ik dan niks kan doen.

Persoonlijk vond ik jou juist ook meer op de achtergrond als ik kijk naar vorige speldag, maar je was ook zeker niet de enige. dus ik ben vooral benieuwd waarom mijn naam dan eruit wordt gepakt als achtergrondspeler, puur combinatie achtergrond + berrie? terwijl een aantal mensen nog net niet inactief waren, weinig posts hadden ook en nog veel meer op de achtergrond waren? Daarnaast is berrie zover ik weet niet publiekelijk bewezen en gewoon enorm slimme speler die ook als slechtje erg goed over weet te komen af en toe dus het gaan op berrie stemmers snap ik nog niet zo enorm.

Citaat van: Circle op 15 juni 2022, 09:12:06
Is het 'positieve iets' daadwerkelijk naar de andere speler gegaan? Of is het naar niemand gegaan?

Het positieve iets is zeker naar een andere speler gegaan, al zal die speler daar niets van hebben gemerkt, maar ik denk dat aappen dat wel kan bevestigen xD
Zelf vind ik fannie wel verdacht, maar vind ik dat onderdeel niet iets wat ik zwaar mee zou wegen, wij mochten een keuze maken tussen alle spelers en ik heb toen inderdaad katz geopperd en we zijn toen toch voor iemand anders gegaan.

Malanaphy

Citaat van: BloodWolf14 op 15 juni 2022, 08:56:38
Wacht, waar loog Berber over? Ik schijn iets gemist te hebben. Maar ben ik de enige die Berber niet zou stemmen? Ik snapte de stemmen gisteren al niet en ik zie nog steeds geen reden om hem vandaag wel te stemmen.
Ik snap het dus ook echt niet, heeft iemand een tldr? Ik kom er ook niet uit als ik teruglees hahahah

Nog een late gefeliciteerd naar William trouwens! :D
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Angelique

Citaat van: 123berber op 15 juni 2022, 09:03:54
Citaat van: Aappen21 op 15 juni 2022, 08:42:36
Citaat van: BloodWolf14 op 15 juni 2022, 08:35:22
Wat denken we van Fannie en Yasu?

mijn stem gaat sowesio op fannie of berber. Berber omdat hij simpelweg loog en deze wissel leek te hebben geregeld. En fannie omdat er informatie op mijn board staat waarbij ze de kans had om katz een positief iets te geven. en ondanks dat persoon x dit erg opperde, wou fannie toch iemand anders dit geven.

Laat mij dan maar even een boekje open doen over Aappen21.

- Aappen was de andere speler die afwist van de Reinez actie, hij had dag 1 samen met Angelique een rol opgevraagd, maar was daar gebleven.
- Aappen heeft in ons land gevraagd of ik mee wilde gaan op Katz, want hij leek vrij zeker te zijn over zijn slechtheid.
- Aappen weet dat er in ons land geen mogelijkheid tot communicatie was met andere spelers, dus hoe had ik deze lynch, anders dan het discussietopic moeten regelen? Ik opperde bovendien nog dat ik een lynch op Williambz meer zag zitten. Het gebeurde allemaal in een split second voor de deadline, maar een lynch op Williambz was nog net zo mogelijk als een lynch op Katz.

Is Aappen nu wel weg uit het reneiz land? Of hangt ie daar nog steeds rond?

123berber

Ja hij is weg. Als de tweede Reinez actie is gedaan zal ik het hier bevestigden (de tweede bezoeker moet nog reageren) en als er dan is bevestigd dat er iemand in het land van Perry zit, dan gaan de rollen gedeeld worden.

WCeend!! Zomerspelen 2014

fannieklm

Citaat van: Aappen21 op 15 juni 2022, 08:42:36
Citaat van: BloodWolf14 op 15 juni 2022, 08:35:22
Wat denken we van Fannie en Yasu?

mijn stem gaat sowesio op fannie of berber. Berber omdat hij simpelweg loog en deze wissel leek te hebben geregeld. En fannie omdat er informatie op mijn board staat waarbij ze de kans had om katz een positief iets te geven. en ondanks dat persoon x dit erg opperde, wou fannie toch iemand anders dit geven.

Say what?
We moeten het dan hebben over mijn bezoek aan het land van dag 1....
Daar konden Yasu en ik iemand beschermen tegen de lynch op dag 2....

Ik heb daar aangegeven dat ik niet voor katz wilde gaan door zijn spoiler bij zijn BM stem (nl de vraag of hij daar ook de lunch moest plaatsen).
Ik vond dat vreemd en heb het daar met Yasu over gehad. Hij vertelde me dat dit te maken had met een typfout die Adriaan in eerste instantie gemaakt had, die ik nooit gezien heb.
Waarna ik dan ook direct aangaf dat ik dan geen punt had om hem te verdenken.

Maar jij vind het de moeite waard om dat mij aan te rekenen?!?
Dat is echt de grootst BS die ik ooit gehoord heb.....

123berber

@Perry26 of zijn opvolger. De tweede Reinez actie is geplaatst. Al wat ontvangen daar?

WCeend!! Zomerspelen 2014

Rampposi

Uhm, ik weet niet of mensen hier al aan hebben gedacht: Maar als er een wolf in het "rol"-deel staat, en een wolf in het "lijstjes"deel staat, en er wordt een slechtjesrol opgevraagd die er in zit, kan de lijst zo aangepast worden dat die rol er niet in lijkt te zitten. In het landentopic staat die dan wel goed, maar dan wordt deze gewoon veranderd en dan openbaar gemaakt. AKA Slecht veranderd dan gewoon de namen.

Dragonfly

Citaat van: Rampposi op 15 juni 2022, 00:50:23
Citaat van: Katz op 14 juni 2022, 19:21:00
Citaat van: 123berber op 14 juni 2022, 18:52:16
Citaat van: nungunungu op 14 juni 2022, 18:49:33
Btw Katz ik ben degene die je een uitnodiging heeft gestuurd. Kun je vast zelf achterhalen wie er aan het liegen is.
Ik vind dit een gekke post... Waar reageer je op? Had dit op het wolvenboard moeten staan?

Ik vind het persoonlijk een beetje vreemd dat je zegt dat dit op het wolvenboard moest staan? Ik zie niet in, in welke context je het tweede deel van het bericht in het wolvenboard zal posten. Het lijkt me ergens dat je als wolf informatie aan het zoeken bent...
Dit spreekt voor mij echt boekdelen. Nungu heeft blijkbaar een ansichtskaart gestuurd naar Katz over (nu blijkbaar de gelukte wissel), maar vergat de naam eronder te zetten. Dit bericht is echt het laatste wat ik verwacht in het wolvenboard, zowel het eerste deel, als het tweede deel. Hierdoor was het vrij duidelijk dat Nungu aan Katz iets duidelijk wilde maken. Er was nog maar één nacht voorbij. Ansichtskaarten zijn onze enige manier van buitenlands contact. 1+1=2, Goedjesnetwerk. Ik snapte het echt niet waarom mensen dit niet zagen.

Je mag er geen naam onder zetten en het enige dat je kunt doen is een uitnodiging naar een bepaald land versturen. Nee, ik heb hier echt geen wisselaarsactie in gezien. Ik blijf verder bij mijn standpunt dat jij in 'ons' land dusdanig oprecht overkwam dat ik in jou geen slechtje zie.

Ik snap nog niet waar berber gelogen zou hebben? Voor mij geldt nog hetzelfde als voor de nacht.

Ik wil ook wel graag een verhaal van William zien, wat denk jij tot nog toe van het spel? 

Dragonfly

Citaat van: Rampposi op 15 juni 2022, 19:30:54
Uhm, ik weet niet of mensen hier al aan hebben gedacht: Maar als er een wolf in het "rol"-deel staat, en een wolf in het "lijstjes"deel staat, en er wordt een slechtjesrol opgevraagd die er in zit, kan de lijst zo aangepast worden dat die rol er niet in lijkt te zitten. In het landentopic staat die dan wel goed, maar dan wordt deze gewoon veranderd en dan openbaar gemaakt. AKA Slecht veranderd dan gewoon de namen.

Ik heb deze post drie keer gelezen, ik weet niet zeker of ik t nu wel goed begrijp. Maarreh, je bedoelt dat slecht het lijstje hier anders kan posten dan in t landentopic staat? Maar dan zien mensen dat later toch gewoon?

Malanaphy

Citaat van: Dragonfly op 15 juni 2022, 19:34:52
Citaat van: Rampposi op 15 juni 2022, 19:30:54

Ik heb deze post drie keer gelezen, ik weet niet zeker of ik t nu wel goed begrijp. Maarreh, je bedoelt dat slecht het lijstje hier anders kan posten dan in t landentopic staat? Maar dan zien mensen dat later toch gewoon?
Dan moet je maar net toevallig in dat land zitten, want het is niet openbaar over welke landen dit gaat
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Rampposi

Er worden toch ansichtskaarten gestuurd? Dus als slecht eenmaal op dat topic zit, "sturen" ze ansichtskaarten naar mede slechtjes.

Dragonfly

Jawel, maar dan kan er alsnog zo een goedje dat land instappen die alles ontmaskert. Lijkt mij (te) tricky voor slecht.

fannieklm

nou volgens mij is al bijna helemaal duidelijk wie er de vragen hebben gesteld.
Wat mij betreft kunnen zowel het opvraag als het antwoord land na vandaag gedeeld worden.
Dan kan iedereen die twijfelt voor zichzelf gaan kijken of er gesjoemeld is toch?

Perry26

Malanaphy
Rampposi
123berber
Fannieklm
Perry26

En @BloodWolf14  is hier ook een kan bevestigen dat ik eerlijk ben