Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow of Perry.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door Skunki, 13 januari 2022, 12:10:16

Vorige topic - Volgende topic

Michelaar

Ik ben ook niet een heel erg grote fan van de Perry-trein die stoom aan het krijgen is, en ik vind sommige redenen waarom ook wel erg makkelijk. ''Want hij wilde meerdere zieners bekendmaken.'' So what? De situatie is toch een beetje raar, wat dan ook. Ik zeg niet dat dat is wat we moeten doen, maar dat Perry het voorstelt maakt hem niet slecht.

Kevindemen

Verder nog iets wat mij opviel bij het teruglezen: Shaddow noemde suggesties voor de zieners, waaronder Domien als suggestie. Ik wil met klem afraden dit te doen want we leren er niets van. Een visioen zal altijd 'Grafrover' blijven zien, dus geen Priester/Ketter. Het is dus een verspild visioen, tenzij we in overweging zouden hebben genomen dat er nooit is geroofd.
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

Kevindemen

Ok en Michelaar, wat is jullie voorstel qua trein?
Met twee uur voor deadline en kijkend naar vorige lynches,
lijkt spreiden mij ook niet echt de oplossing en is een trein logisch
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

Kevindemen

Ik zie zelf trouwens twee treinen op het moment: Perry en BB.

Michelaar

Van die twee 'treinen' die ik zie verdenk ik BB toch iets meer, maar ik moet echt het topic nog een keer doorlezen voordat ik beslis op wie ik ga stemmen, ongeacht van of jij vind dat wij een 'trein' moeten joinen of niet.

Inuzuki

Trein? Welke Trein? Ik kom op zo'n 4 van 19 spelers (even snel gekeken) die nu max op dezelfde persoon staan, mis ik iets?

Sunny

Citaat van: Inuzuki op 26 januari 2022, 20:18:00
Trein? Welke Trein? Ik kom op zo'n 4 van 19 spelers (even snel gekeken) die nu max op dezelfde persoon staan, mis ik iets?
Dit ja. Dank.

Lan

Citaat van: Inuzuki op 26 januari 2022, 20:18:00

Perry26

Citaat van: Michelaar op 26 januari 2022, 19:57:21
''Want hij wilde meerdere zieners bekendmaken.''

En dat is niet eens waar ook, ik wilde bekend maken wie er door zieners als goed gezien zijn.  En dan ook nog eens alleen de alliantie en geen rol.

bert-boefjes

Het kan aan mij liggen. Misschien doordst ik het druk heb gehad. Maar ik blijf het gewoon een heel toevallige timing vinden dat eerst Waterwork en Thelight verdacht waren. Maar die zijn blijkbaar ineens gehackt en daardoor minder verdacht. Vervolgens heb je michelaar die ook redelijk verdacht werd en ook opeens toch ziener zou zijn of weet ik veel. Ik vind het allemaal gewoon heel toevallig.

@Orange-King  wat ik bedoelde is het volgende: we hebben nu schijnbaar 3 zieners. Wat ik ergens toch vrij ongeloofwaardig vind. Maar stel dat daar dan wel een Sjamaan tussen zit die domien bekijkt. Als die ketter is. Zullen ze natuurlijk van elkaar zeggen dat ze dan te vertrouwen zijn.

Het kan aan mij liggen maar er zijn aan die hele situatie met die drie zieners en die hack gewoon voor mijn gevoel dingen die niet kloppen. Maar blijkbaar als je dit dan deelt of hier een vraag over stelt ben je in een keer verdacht omdat je de groep niet volgt en voor jezelf denkt.

En om terug te komen op @fannieklm  kan ik alleen zeggen dat ik het flauw vind. Contact komt van twee kanten. Ik heb het afgelopen tijd druk gehad. En jij zal ongetwijfeld ook wel redenen hebben waarom je misschien minder gereageerd hebt. Maar ik vind het ontzettend flauw dat je mij dan verdacht vindt omdat ik dan blijkbaar het gesprek niet levend hield, terwijl jij daar zelf ook geen ene fuck aan gedaan hebt. Je had als je dit vervelend vond ook zelf nog kunnen zeggen van "joh, alles leuk en wel. Maar wil je wat claimen, of wie zijn jouw verdachten".
Doordat jij ook een stuk stiller en minder geïntroduceerd was dan ik van je gewend ben, kreeg ik het idee dat je er ook niet zo op zat te wachten. Maar net wat ik zeg contact moet van twee kanten komen. En misschien had ik wat meer kunnen doen daarin. Maar dat geld ook voor jouw. Dus net wat ik zeg. Ik vind je argumentatie dan gewoon flauw.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

thelight288

Ik neig naar de iets minder actievere. En Fannie laat minder kleur zien dan ik gewend ben. Dus ik neig nu naar BB, nostalgia of fannie dus

Nostalgia

Ik wilde eigenlijk op Fannie gaan stemmen. Vooral door het uitbreken van een reactie op mijn eerdere post wordt mijn gevoel gesterkt en denk ik oprecht dat ik daar goed zit.
Het lijkt nu alleen tussen Perry en BB te gaan. En om heel eerlijk te zijn vind ik beiden niet super verdacht, maar als ik op een van beiden zal stemmen, wordt dat Perry. Dat komt voornamelijk doordat BB Fannie ook verdacht vindt en ik een andere wolf een medewolf niet zo snel op die manier zie verdenken.  :)

Sunny

Normaal stem ik wel wat eerder, maar ik weet het gewoon even niet.
Ik wil mijn stem niet weggooien, maar Perry en BB zijn beiden buurtjes geweest en ik vind ze beiden niet superverdacht ofzo.
Ik heb nu voor BB gekozen omdat hij neutraal claimt en ik ben de eerste om toe te geven dat het geen goede reden is. Maar als hij slecht heeft gekozen dan is het tenminste iets.

Skunki

Alles zou weer zichtbaar moeten zijn! :)

Tot over drie daagjes weer :D!

Sunny

Hoe groot is de kans dat er meerdere valse engels in het spel zijn?