NaNo verhalen reactie topic

Gestart door Golovior Regisir, 2 november 2008, 19:23:24

Vorige topic - Volgende topic

Erwipro

Doe ik echt zo vaak 'toen'? :o Ik dacht laatst echt dat ik dat af had geleerd. *gaat checken*

Erwipro

Oh, het is maar 8x in het hele verhaal. Nee, daar moet het niet aan liggen. Ze lopen veel vaker :P

Naantje

Germelia, je verhaal is leuk! Lekker intrigerend! Wel zielig voor Kamira, zo zonder haar ouders en nu ook oma kwijt.

Dixie

Echt super verhaal, Germelia :D

Je bent alleen zo'n aanhalingsteken vergeten (") (niet dat dat zo erg is, maarja :P)
Citaat van: Germelia op  5 november 2008, 12:05:21
....... terwijl Kamira haar hoofd schudde."Er staat genoeg, .......

En je kat heet hetzelfde als mijn personage in het universiteitsspel, hihi :D
Ik ben trouwens blij dat jullie zo ziek veel moeten schrijven in korte tijd want dan kan ik snel lezen hoe het verder gaat  ^-^ Ga zo door!!

Lianne

ik schrijf geloof ik echt te veel maar.. heeft iemand een oplossing? :-\

Amilmarith

Citaat van: Erwipro op  5 november 2008, 22:31:55
Doe ik echt zo vaak 'toen'? :o Ik dacht laatst echt dat ik dat af had geleerd. *gaat checken*

Nee, je had er problemen mee dus ik dacht laat ik je een oplossing geven :P

Erwipro

@Lianne: waarom schrijf je aan het begin 'AD' en nu opeens 'na Christus'? :P

Lianne

xD dat heb ik nu ook veranderd maar terence had in zijn verhaal AD gezet en toen besloot ik later dat ik dat maar eens moest veranderen in na chr. dus dat ga ik hier ook ff doen ;)

Germelia

Citaat van: Dixie op  6 november 2008, 15:22:46
Echt super verhaal, Germelia :D

Je bent alleen zo'n aanhalingsteken vergeten (") (niet dat dat zo erg is, maarja :P)
En je kat heet hetzelfde als mijn personage in het universiteitsspel, hihi :D
Ik ben trouwens blij dat jullie zo ziek veel moeten schrijven in korte tijd want dan kan ik snel lezen hoe het verder gaat  ^-^ Ga zo door!!

Ik dacht al, ik heb het eerder gehoord O.o Wat grappig! Zal wel zijn blijven hangen denk ik ^^

En yay, ik voel me al iets minder dramatisch  :D

Jnusch

Mijn verhaal is nu 12 pagina's lang (bijna) en hoofdstuk 2 is bijna klaar. Wat heeft Adrian al gepresteerd? Niks XD

Floris

Wel. Hij praat cool. En hij drinkt bier. Dat is sexy. And he has taken the phone book :P

Lianne

ik heb al 15 bladzijdes :D
en ik schrijf mezelf steeds vast.. :-\
als er een forumaward was voor jezelf vast schrijven was die voor mij :D

Martinulus

Denk je dat er nog tijd is om een nano-verhaal te beginnen? :P

((No chance.  :D))

Amilmarith

Citaat van: Martinulus op 18 november 2008, 22:38:23
Denk je dat er nog tijd is om een nano-verhaal te beginnen? :P

((No chance.  :D))

Not at all :P

blastdragon

Jakarw, is er nog een kans dat jij je verhaal afmaakt want ik heb het tot nu toe met veel plezier gelezen en zou graag verder willen...
Sense, what's the fun in making sense!