NaNo verhalen reactie topic

Gestart door Golovior Regisir, 2 november 2008, 19:23:24

Vorige topic - Volgende topic

Golovior Regisir

Hier kun je de reacties op de nanoverhalen posten. Dan hoeft er door de schrijvers in ieder geval niet gezocht te worden in het motivatietopic, waarvoor we geen tijd hebben in November :P.

Lianne

dan ga ik de eerste reactie posten :D

leuk verhaal golo :) ben benieuwd wat het nou is met 21 worden enzo en met die elementen :)

@naan: ik houd van jou schrijfstijl :D gewoon dingen opschrijven die in je op komen, ik heb het ooit geprobeerd maar ik kan het niet ik moet een plot hebben of ten minste een verhaal. Maar het leest heerlijk, geen dingen waar je je zorgen over moet maken geen spanning, geen verdriet gewoon gedachten. I like it ;)

Germelia

jakarw

haha, ik ga het morgen lezen (A)
ik ga nu slapen ;)

ik heb nu trouwens al 2170 woorden  8)

Jnusch

Ik heb er nog steeds even veel als gister :D

Jnusch

Eigenlijk wil ik nu schrijven, maar dat zou ik niet moeten doen :P. En ik ben super moe, dus moet ik slapen :S

jakarw

Germelia, ik heb net jou stukje gelezen en ik moet zeggen:

Ik vind het heel goed!  O0 echt!
Ik vind er niets saais aan..  ???
post meer!  ;D

Erwipro

*sighs*
*post toch maar*

Ik heb een probleem. Hoe kom ik af van de eeuwigdurende tekstopbouw 'toen liep persoon X daarheen en deed dat'? Ze lopen echt altijd ergens naartoe, heel vervelend is dat. Je kan toch niet zomaar een nieuwe paragraaf beginnen zonder dat ze erheen zijn gegaan?

jakarw

heeft iemand mijn hele verhaal gelezen? (A)
:D

ik denk het niet maar k blijf toch maar posten :P dat staat leuk :D

TheCharmedOne

@Naantje: superleuk verhaal! Anders dan dat je gewoon bent, dat maakt het leuk! Ook je schrijfstijl is leuk.
@Amilmarith: ook een leuk verhaal! Leest lekker, ik ben benieuwd naar je volgende deel!

Amilmarith

Amilmarith

Citaat van: Erwipro op  3 november 2008, 23:00:54
*sighs*
*post toch maar*

Ik heb een probleem. Hoe kom ik af van de eeuwigdurende tekstopbouw 'toen liep persoon X daarheen en deed dat'? Ze lopen echt altijd ergens naartoe, heel vervelend is dat. Je kan toch niet zomaar een nieuwe paragraaf beginnen zonder dat ze erheen zijn gegaan?

Heeft oplossing bedacht :). Had hier in begin geen last van, maar merk dat ik dat ook vaker neig te gebruiken.

Probeer in plaats van "toen" verschillende tijdaanduidingen te gebruiken. Zoals: Na een tijdje, een paar uur later, op het volgende moment. Dat soort dingen.

Jnusch

Ik heb meer het probleem dat ik sommige woorden echt constant wil gebruiken :S.
Zoals: maybe, actually, nearly, clearly, etc.
Maar valt jullie dat ook op (als jullie het verhaal tenminste gelezen hebben :P), dat ik die vaak gebruik? Dat is het vervelende aan in het Engels schrijven, m'n synoniemenlijst is niet bijster lang :P

jakarw

euh nee, niet echt en het past wel bij je schrijfstijl dus misschien valt het me daarom niet op ;)

Jnusch

Yay! :D
Ik heb nu 5011 woorden. Wat ik echt SUPER goed van mezelf vind :D. *BLIJHEID*
Ik heb vandaag gewoon... ehm... 1962 woorden getypt. Whoohoo! :) ;D