Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Motivatietopic

Gestart door Germelia, 1 november 2008, 11:09:18

Vorige topic - Volgende topic

Floris

Nee ik bedoel, Vrouwgien is een naam :P

Germelia

Floris

Ja maar dat was mijn vage geheugen dat gaar ging doen.

Want Janusch had die naam een keer gevonden ofzo en dat was toen helemaal grappig om een of andere reden (ook omdat het gewoon een gare naam is XD). Maar goed :P

Yay. Maar, hoe wilde ik mijn kinderen nou eigenlijk gaan noemen? Ik had het helemaal bedacht XD

Germelia

In het dialectgebied waar ik vandaan kom betekent dat namelijk gewoon vrouwtje. Dus tja <.<

Ik weet het nog niet, soms heb ik een briljante ingeving en soms ben ik het helemaal weer kwijt :P Maar dat bedenk ik tzt wel met Frank  ::)

Floris

Ik had laatst ook helemaal zo'n epiphany. Maar ik weet niet XD

Jnusch

Blabla. Die had je trouwens met Robin gevonden :P En toen kwamen jullie helemaal blij bij CKV XD

jakarw

Amilmarith

Slechts een klein stukje, maar ga nu over iets anders schrijven en anders lijkt het zo raar :P

3378 woorden.. hmm nog even door :P

Germelia

Irritant dat altijd de complete opmaak verloren gaat met het posten hier... Nou ja.

*schrijft in de pauze verder*

Amilmarith

Ik ken het probleem ja..

Ik ben inspiratieloos :( naja dat niet. Verzin wel allerlei ideeën die ik nog kan gaan doen. Maar weet niet hoe ik nu verder moet.

Germelia

Gooi er een nieuw personage in, of een flashback.

Amilmarith

Ik moest al beginnen met nieuw Personage. Maar ik heb geen idee wat die moet gaan doen :P

Het is zo frustrerend.

En het lijkt me ook echt vervelend als je verhaal af is, en dan laat je de woordenteller erop los en dan blijkt het dat je te weinig woorden hebt :o
*is bang voor*

Erwipro

Gooi er een nieuw subplot in :P

Dat is ook wat ik doe en het lijkt heel erg te helpen...

Germelia

Ja, bij mij ook. Ik heb net een nieuw subplot bedacht en de intrede van Villain 1 geschreven. Het helpt ook om mensen beter te beschrijven merk ik, of de relatie daarmee. Vaak vergeet ik dat namelijk <.<

Amilmarith

Ik volgens mij ook :P.

Hebben jullie voor jezelf ook een overzicht van een verhaallijn of schrijf je er wat op los :P?