Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Motivatietopic

Gestart door Germelia, 1 november 2008, 11:09:18

Vorige topic - Volgende topic

Erwipro

Nou ik weet wel waar ik heen wil, maar voor alleen dat plot krijg ik nooit genoeg woorden. Dus er moet iets tussendoor komen. Daar heb ik iets voor bedacht, nu moet alleen nog de villain komen :P

Germelia

Ik heb:

oma hoofdpersoon dood --> zolder uitruimen
dagboeken vinden
lezen en locatie poort vinden
door poort gaan
...

Dus niet zo veel :P

jakarw

ik weet het nog niet :P
ik zie wel

maar k heb al wel 5 personages, waarvan 1 villain en 1 die misschien ook villain wordt :P

Amilmarith

Ik heb aantal personages en daarvan worden er ook 3 echt belangrijk, ik moet alleen nog gaan bedenken wie de slechten zijn anders wordt het ook zo saai.. :P

Floris

Citaat van: jnusch op  5 november 2008, 08:56:25
Blabla. Die had je trouwens met Robin gevonden :P En toen kwamen jullie helemaal blij bij CKV XD

Echt? Wat dan?

Lianne

ik heb nu al 3 hoofdpersonen waarvan er twee in doodsangst verkeren/ in doodsangst hebben verkeerd :P

Amilmarith

doe je goed :P

heb vandaag 2300 woorden geschreven :)
Hoofdstuk 1 is af.

Lianne

ik werk niet met hoofdstukken... alleen met alinea's en ik weet hoe ik verder moet :D bij1 persoon.. bij de andere twee heb ik me vast geschreven xD de een moet eten en de ander heeft een inscriptie gevonden waar ik nog niet van weet wat ie betekend xD

Amilmarith

haha :P
straks vergeet je die andere 2 helemaal :P

Naja ik bedenk andere keer wel hoe ik met  hoofdstuk 2 verder ga. Nu eerst leren :(

Lianne

echt ik HAAT hw.. ik krijg vannavond miss niet eens tijd om te schrijven :(

Floris

Waaaaah ik heb mijn AK en MA af :D (Nu nog wiskunde... Alle opgaven maken XD *Ontzettend achterloopt*)

Amilmarith

Ja ik ook, ze zouden je voor NaNo huiswerk vrij moeten geven :P

Floris

Jnusch

Ik heb nu, ehm, 4 personages. En geen hoofdstukken. En het gaat wel goed, alleen schrijf ik te weinig. Maar ik heb bij ANW wel weer 500 woorden geschreven :D.

Naantje

Blurg, hoofdstuk vier lijkt nergens op. Nouja, het lijkt wel ergens op. Op een creepy zelfhulpboek! Maar 1207 woorden gooi je niet zomaar even de vuilbak binnen, niet waar?