Motivatietopic

Gestart door Germelia, 1 november 2008, 11:09:18

Vorige topic - Volgende topic

Jnusch

Inderdaad XD Nouja, ik schrijf wel wat, maar lang niet genoeg. Maar nu heb ik al ruim 1500 woorden :D. En ik vind m'n verhaal nu even echt cool en ik wil het liefst de hele nacht doorschrijven tot het af is :P

Jnusch

Ik heb trouwens echt het idee dat de spelling in mijn verhaal echt verpest is, maar deze word heeft geen engelse spellingschecker.
En ik word blij van l'histoire d'Addy :D

Amilmarith

mijne ook niet :P
maar ben nu hard frans aan het leren...
moet echt nodig weer schrijven

Lianne

>:( >:( mijn moeder heeft me VERBODEN om te schrijven >:( >:( >:(
omdat mijn ak werkstuk gewoon onmogelijk is >:( >:(

Amilmarith

Jnusch

Maar waarschijnlijk wel terecht? (A)
Hoe kut het ook is, als je het afhebt en dan pas gaat schrijven hoef je je later niet schuldig te voelen ofzo ;)

Jnusch

Oké, het is gewoon stom :P. I'll thumb for you! :D

En ik ben blij, want ik heb al 2155 woorden geschreven vandaag, wat echt m'n record is.   :D

Amilmarith

Ik heb er net 777 geschreven, maar moet nu echt weer leren :(

Jnusch

Oké, nu wordt het wel een klein beetje dramatisch Amerikaans zoetsappig :P. Maar goed, just bear with me XD

Jnusch

Yay! Ik heb al 2566 woorden geschreven vandaag :D.
Nu vind ik trouwens wel dat jullie weer even mogen zeggen of het verhaal kut aan het worden is... :)

Jnusch

Dat laatste stuk is een beetje gaar. Als in, de laatste alinea. Omdat het opeens weer helemaal vaag wordt. Maar goed. Jullie moeten even kritiek leveren! (Please?  :-\)

Amilmarith

Sorry, ik heb niet echt tijd om het hele verhaal te gaan lezen.. wil het wel maar heb gewoon de tijd niet :( (geld voor alle verhalen)

Ik ben over de 10.000 heen :D

Jnusch

Geeft niet hoor, ik lees ook lang niet alles (lees: alleen Jakar's verhaal (A), dus ik moet niet zeuren :P)

Ik ook! Yay! :D

jakarw

ok, het is lastig jnusch
je verhaal is heel goed,
in het begin omdat het totaal nergens over ging
en nu gaat het wel ergens over en is het ook leuk,
maar probeer goed de combinatie tussen die twee te vinden
in belangrijke stukjes dus geen complete onzin uitslaan enzo :P
tot nu toe gaat dat goed, maar dat lijkt me wel een lastig punt

Jnusch

Ja, daar ben ik ook bang voor. Het was makkelijker geweest als ik het gewoon vaag had gehouden, alleen dan loop ik dus vast. Maar nu ik het dus semi-serieus heb ben ik 1. bang dat het saai wordt en 2. bang dat het gaar wordt doordat ik toch weer vaag ga doen. Maar goed, dat is eigenlijk precies wat jij zegt XD.
Sla me maar gewoon als het stom wordt :D