Motivatietopic

Gestart door Germelia, 1 november 2008, 11:09:18

Vorige topic - Volgende topic

Amilmarith

ja en het lukt niet...
ik haat frans

jakarw

Naantje

Oh help. Ik heb wel immens veel tijd verdaan met een heuse abortusdiscussie op msn. Van tien na vier tot kwart na zes, en we zijn alleen gestopt omdat Marre (Maedhros' zus) moest gaan eten en ik spaghetti moest opzetten.

Weet je hoeveel ik aan mijn boek had kunnen schrijven? Misschien ga ik straks wel eens mijn aandeel in het gesprek afzonderen en de woorden tellen, dan hebben we een minimum :P (Het was trouwens wel een heel interessante discussie, maar ik geloof dat we elkaar nog steeds niet verstaan)

Jnusch

Ik weet niet of jullie die pep talks lezen (ik niet) maar dit vond ik wel cool uit die van Philip Pullman (de enige die ik wel heb gelezen omdat hij gewoon geniaal is):

"I don't know where they come from, but I know where they come to: they come to my desk, and if I'm not there, they go away again."

Over waar hij zijn ideeën vandaan haalt.

TheCharmedOne

Ik heb nog maar 1 peptalk dingie gekregen,, van Jonathan Stroud ofzo iets,,

Jnusch

Floris

Lianne

krijg je steeds mailtjes met peptalk erin.. weet niet wat er in staat ik verwijder ze meteen :P

Jnusch

Het zijn gewoon mailtjes met een praatje van een bekende schrijver. Het is op zich wel cool, alleen zijn ze best lang XD. Maar het is dus de bedoeling dat die je een hart onder de riem steken, of zoiets :D

Lianne

maar ik lees ze nooit xD en ik heb nu nog best veel hw en straks scouting weekend :-\ lastig :-\

Jnusch

Zo boeiend zijn ze nou ook weer niet hoor, ik lees ze ook niet :P. Behalve dus die ene omdat die van Philip Pullman was :D

Jnusch

Ik heb al 1403 woorden geschreven :D. En ik heb weer helemaal nieuwe inspiratie en het verhaal wordt echt heel cool nu. Maar het neemt wel even een andere, veel serieuzere (sorry guys :P), wending.

Amilmarith

ik moet leren.. maar ik wil eik schrijven, gisteren ook niks gedaan..

Jnusch

Dat is echt irritant :S. Heb ik ook de hele tijd last van, behalve dat ik dus denk: Ik moet eigenlijk leren, anders ga ik echt dood, maar ik wil niet :(.
:P

Amilmarith

Uhu,     en uiteindelijk do eje geen van beiden :p