Word War - Afspraaktopic

Gestart door Dixie, 2 november 2011, 22:31:09

Vorige topic - Volgende topic

Dixie

Heb je even een boost nodig? Probeer dan hier buddies te vinden voor een Word War!

Het werkt als volgt:
Je post hier een lijstje met wat je van plan bent (op tijd, op woordaantal, ...), wanneer (welke dag en tijd), en via welke weg (Msn, Skype,...).

Dus als een voorbeeld:
Wat?: 15 minuten schrijven, 15 minuten pauze, 15 minuten schrijven! Met als doel het meeste woorden scoren van allemaal!
Wanneer?: Zondag 6 november 12.00 uur
Via wat?: Skype

Als je zelf een uitnodiging wilt doen, of wilt reageren op die van iemand anders, post het dan hieronder. Ik zal het topic in de gaten houden en alles hieronder zetten zodat je een goed overzicht hebt van wat er gebeurt en wanneer.

Enjoy! :D

* = OVB

Uitdaging  -  4-11-2011
Wat?: Een half uur, zoveel mogelijk woorden
Wanneer?: Vrijdag 4 november, start 22.10 uur
Via wat?: Msn
Wie?:
- Dixie (+1202)
- Kaasje (+959)
- Germelia (+866)
- Golovior (+807)
- Shaddow (+1326)

Uitdaging  -  5-11-2011
Wat?: 25 minuten schrijven, 10 minuten pauze, 25 minuten schrijven, zoveel mogelijk woorden (format kan veranderd worden)
Wanneer?: Zaterdag 5 november, start 15.00 uur (zorg dat je +- 14.45 online bent)
Wie?:
- Golovior (+1293)
- Germelia (+1140)
- Dixie* (+2390)
- Shaddow (+1441)
- Rain* (+1072)
- Linqy* (niet deelgenomen)

Uitdaging  -  5-11-2011
Wat?: 30 minuten schrijven! Met als doel het meeste woorden scoren van allemaal!
Wanneer?: 19.30 uur
Wie?:
- Rain
- Shaddow

Uitdaging  -  6-11-2011
Wat?: 45 minuten schrijven! Met als doel het meeste woorden scoren van allemaal!
Wanneer?: Zondag 6 november, start 12.30 uur (zorg dat je iets eerder online bent zodat we om 12.30 echt kunnen beginnen)
Via wat?: Skype
Wie?:
- Dixie
- Rain
- Linqy (+2570)
- Shaddow*
- Golovior
- Germelia

Uitdaging  -  12-11-2011
Wat?: 30 minuten schrijven, met als doel het meeste woorden scoren van allemaal!
Wanneer?: Zaterdag 12 november, 20:30 uur
Via wat?: MSN
Wie?:
- Kaasje
- Shaddow*
- Dixie*

Jnusch

Ralinde

Leuk idee! Ik ga deze uitdaging even overslaan denk ik, want ik zit het meest in het verhaal als ik lekker door kan schrijven, dus om het kwartier pauze gaat voor mij niet werken.

Erwipro

Oja wacht. Ik ben het weekend weg natuurlijk. Fijn enzo. XD Buffer weer weg. Nja, dan maar een iets grotere buffer opbouwen :P

Dixie

Citaat van: Ralinde op  3 november 2011, 08:15:54
Leuk idee! Ik ga deze uitdaging even overslaan denk ik, want ik zit het meest in het verhaal als ik lekker door kan schrijven, dus om het kwartier pauze gaat voor mij niet werken.

Nouja als iedereen liever heeft dat we gewoon 3 kwartier doorwerken kunnen we de tijd veranderen, uiteraard :P

Linqy

Ik speel meestal gewoon "wie kan er het meest schrijven in een half uur" wedstrijdjes XD

Dixie

Kunnen we er ook van maken :P
Mij maakt het allemaal niet zoveel uit eerlijk gezegd, ik heb dit gewoon als een voorbeeldje gepakt :D

Linqy

Haha, ik daag je strakjes als erik weg is wel uit ;)

Dixie

Over 10 minuten eentje, voor de geïnteresseerden! Een half uurtje over msn :D

Dixie

En morgen (5 november) weer een, van 15.00 tot 16.00, 25 minuten schrijven, 10 minuten pauze, 25 minuten schrijven (format kan later op Msn dan nog veranderd worden als mensen liever iets anders willen).

Roggie

Kan het niet wat eerder? Ik moet om 14:30 alweer weg :-X
Joe.

Dixie

Helaas niet, want ik geloof dat Golovior pas rond kwart voor drie thuis was... Maar misschien vind je hier wel mensen die mee willen doen?

Germelia

Ik heb op zich wel tijd voor een wordwar van een half uurtje :D

Linqy

Rain

Aaaaaah!!!!! XD Ik loop 5k woorden achterrr!!!! Heb de afgelopen dagen niet kunnen schrijven, desperatly in search of word wars!! Ik wil vanmiddag onder voorbehoud meedoen, en morgen!!! *mensen toevoegen op msn nog wel*

Wil er iemand nog vanavond rond half 8? :) Een Word War van een half uur, op msn? *moet alleen nog wel toevoegen dan, geldt ook voor skype geloof ik*