Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Nano - Wordcountjubeltopic!

Gestart door Linqy, 1 november 2011, 09:47:10

Vorige topic - Volgende topic

Dixie

Nog 44 woorden en dan 4.000 :D
Gaat lekker met mijn buffertje :)

Jnusch

4100nog wat, gaat wel goed, maar vandaag maar 1200 woorden geschreven, da's een beetje jammer want dan ben ik straks zo die buffer kwijt... :-\

Dixie

Yeeeey 4.153 :D
En kom op Jnusch, dat maak je morgen dan wel weer goed :)
En je doet toch mee aan de word war :D

Erwipro

Jnusch

Citaat van: Dixie op  2 november 2011, 22:52:49
Yeeeey 4.153 :D
En kom op Jnusch, dat maak je morgen dan wel weer goed :)
En je doet toch mee aan de word war :D
Nou... niet echt :P Ik heb morgen welgeteld... 1,5 uur om te schrijven XD En momenteel nog niks opgeschreven aan notes voor het volgende personage, dus dat gaat nog wat worden ::)

Ralinde

Gestrand op 3416 woorden gisteren :) Hoofdstuk 1 is nu in principe wel af.
Heb alleen de komende 3 dagen nauwelijks tijd om te schrijven dus zondag gaat pittig worden  :-\

EMIBH

Kon gisteren mijn wordcount niet meer updaten, nu op school dus maren even gedaan. Vanmiddag moet ik nogal veel leren maar ik hoop de (kleine) achterstand van de vorige dagen dit weekend in te kunnen halen.

t4nd

Gisteren even kort kunnen schrijven en vandaag geen tijd. Ik ga morgen dus echt uit de startblokken mogen schieten. Probleem is dat ik altijd eerst in m'n hoofd afspeel wat er gaat gebeuren & dan nog de beelden in m'n hoofd moet zien te vertalen op papier. Ik denk dus gewoon te veel na :P.
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Prophet

Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Kaasje

Wat zijn jullie allemaal goed bezig zag :P Volgens mij gaan een recordaantal mensen het halen dit jaar :D
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Dixie

5531 :D
Minder dan 1666 woorden, maar ik heb het net onder college moeten schrijven dus dan vind ik het nog best okee :P

Prophet

Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Roggie

5.000, wel een mooi getal, maar ik loop een dagje (min één woord) achter :(
Joe.

nielsboy

Prophet loopt voor! Spannend! Als hij dit tempo door zet dan kan hij het al halverwege deze maand af hebben.

Dixie

Woeiiii de 10.000 gepasseerd :D
10.062 8)