Nano - Wordcountjubeltopic!

Gestart door Linqy, 1 november 2011, 09:47:10

Vorige topic - Volgende topic

Ralinde

Rain

netjes! :) Ik zit ongeveer op 2500, moet de laatste 500 nog uittypen(geen laptop bij me) en dan wil ik nog 1500 schrijven vanavond.

Erwipro

Jeuj, ik heb bijna 5500. :D Het gaat me makkelijk af :D

Ralinde

Nu zo'n 2100, straks na het eten verder schrijven.

Jnusch

Ik ben vet jaloers :( Al zit ik gelukkig ook netjes op 3450 :)

Prophet

Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

marcoo

Zit nu op 832 woorden, dus op zo'n halve dag :D Moet binnenkort de schade maar eens inhalen. Gelukkig is de toetsweek voorbij, dus is het nu relatief rustig.

FavouriteNightmare

Jippiee! Net de 4.000 gepasseerd!

Roggie

De 3.000 is gehaald :D

Nog even die laatste 200 eruit persen, en dan lekker douchen. Ik loop misschien wel achter op schama (hoofdstukken te lang maken faalt), maar morgen is een vrije dag 8)
Joe.

Ralinde

Je moet hoofdstukken ook niet langer maken omdat ze langer moeten zijn he? Af is af, anders komt het zo gekunsteld over...

Roggie

Nee, ik vind mijn zinnen zelfs wat te kort. Maar als ik lekker op dreef ben wil ik ook niet meer stoppen :-X
Joe.

Golovior

Ik loop meer tegen het tegenovergestelde aan. Ik heb net de proloog voor Gerdien, mezelf en Dash af (wij schrijven alle 3 een boek met hetzelfde verhaal, maar uit 3 verschillende oogpunten, en mijn verhaal is leidend). Ik had gehoopt op een 3000 woorden, maar is maar 2200 woorden geworden...

Roggie

3.235 is wel genoeg voor vandaag. De hoofdstukken komen morgen. Hoop ik.... :P
Joe.

Rain

3350 :) Minder dan gister, maar nog steeds op schema. Ik ga slapen.. Van't weekend hoop ik op een voorsprong ^^

EMIBH

Ik wil vandaag proberen de 3.000 nog te bereiken... Zit nu pas op 1.783 nadat ik gisteren op 1.319 geen tijd meer had.
Nog even doorschrijven dus, daarnaast ook nog mijn verhaaltje voor 210 afschrijven.