Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

[PC] League of Legends

Gestart door Rob, 27 juli 2011, 23:35:39

Vorige topic - Volgende topic

Rob

Skarner is awesome. :D Ik speel hem alleen niet als jungler. :p

Beertyah

Skarner wordt beschouwd als nutteloos als niet-jungler. :P
(heb ik net gehoord als ik even naar de deze week spelende wereldkampioenschap keek XD)

Roandraak

Iemand die alvast wat tips heeft voor een nooberisch persoon zoals *kuch*ik*kuch* die waarschijnlijk vanavond LoL download.

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Linqy

BLIJF WEG BIJ DE TURRETS!

Rob

Speel de tutorial even door, en dan heb je een goed idee van het spel. "Stay behind your minions", "Stay away from the turrets" and most important "do not die". :)

Ralmuski

Citaat van: Linqy op  6 maart 2012, 15:32:58
BLIJF WEG BIJ DE TURRETS!

Die van de tegenstander he, die van jezelf moet je liefhebben. Wordt een met de turret, wees geen feeder. ;)

t4nd

En lees vooral de verschillende abilities van je hero door voor je aan een spel begint :)
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Roandraak

En als je iemand bent die meestal heel lief vanaf een afstandje toekijkt, wat aanvalt en zijn vriendjes vanaf afstand helpt. Met een tikkeltje toverstof. Wie moet ik dan hebben (mage), karakter.

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Rob

Soraka en Sona zijn dan hele goede. Dan help je je tegenstanders met het helen van zijn wonden, alleen je doet zelf niet echt heel veel damage. En anders misschien Janna ook nog. :D

t4nd

Ashe lijkt me ook niet slecht? Ranged & vrij makkelijk qua skills om mee te beginnen maar toch sterk.

Rob

Ja, dat is wel waar... Maar wat ik begreep wil hij mensen helpen. En dat is wat een support doet... :P Maargoed, Ashe is erg sterk ook ja. :)

Roandraak

50=50, half helpen, half aanvallen :) Wil niet totaal nutteloos zijn. Stel je voor  XD

Linqy

Rob

Maar Alistar is niet bepaald iemand die op een afstandje gaat helpen. Die moet echt in het midden van het spel moeten zitten. xD Taric is ook vrij afstand helperig. Heal + stun ranged. :)

t4nd

Citaat van: Rob op  6 maart 2012, 16:12:21
Ja, dat is wel waar... Maar wat ik begreep wil hij mensen helpen. En dat is wat een support doet... :P Maargoed, Ashe is erg sterk ook ja. :)

Mja, maar als je met frozen arrow de andere vertraagt help je je teammates ook wel aan kills. Ik versta onder 'support' niet enkel wat positieve bonusjes geven of healen ;).