Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[PC] League of Legends

Gestart door Rob, 27 juli 2011, 23:35:39

Vorige topic - Volgende topic

Roggie

Als we nou speciaal voor jullie een Nederlandse LoL Community zouden oprichten? :P
Joe.

t4nd

∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Beertyah

Ik heb al van een aantal spelers gehoord dat ze het cool zouden vinden eens een spelletje te spelen met een speciale team-compositie.
Ik heb daarom eens tijd genomen enkele coole composities te bedenken en in een google spreadsheet te stoppen.

Het is nu dus de bedoeling dat als je zoiets eens wilt doen, je naar de spreadsheet gaat en je naam invult naast de champions die je hebt, zodat we kunnen zien welke teams we zouden kunnen maken.

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AoQk-qA8OTn0dFo3SUp4YXJEZjdyUXN6UFM4RHg2RXc

Rob

Jonasz

Ook ingevuld, maar sommige team combinaties missen wel echt tanks ofzo XD en solo top evelynn gaat het bijv. heel hard krijgen early game. :P

Beertyah

Ze zijn ook maar voor de fun he. :P

Rob

Dan moeten we eens kijken met die throws of we bijvoorbeeld de draak naar onze base kunnen slepen met throws, pulls enzo. :D En misschien met Lee Kicks en Tristana schots? En Misschien kan Poppy er ook bij met haar Bash en Vayne met haar arrow. :D

Beertyah

Ja bij die ene comp hebben we toch tristana, poppy en vayne, en daar nog een alistar bij ook, had daar janna staan mar anders zet ik er lee sin :P

Rob

Weet ik niet, maar ik had het over die van Singed, Blitzcrank, Nautilus enzo.

Meister

Ik vind de meeste combinaties er niet heel succesvol uitzien maar aangezien het voor de fun is ... :P

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Ralmuski

Citaat van: Rob op  4 maart 2012, 19:25:26
Dan moeten we eens kijken met die throws of we bijvoorbeeld de draak naar onze base kunnen slepen met throws, pulls enzo. :D En misschien met Lee Kicks en Tristana schots? En Misschien kan Poppy er ook bij met haar Bash en Vayne met haar arrow. :D

Is die draak niet dood voor hij daar aankomt? XD

Ik zal eens kijken in het lijstje ook. Voor de fun. ;)

Rob

Hmm, weet ik niet. xD Maar meestal heeft die wel magic rest, en haast al die pulls zijn magical damage. In ieder geval de throw van Singed wel.

Ralmuski

En als je hem langs een turret trekt, valt die niet aan?  (uit proberen! :D )

Ik ging gisteravond laat even mijn daily halen en deed tegen beginnerbots. Gingen Ashe en Riven samen mid. XD Ik nog zeggen, guys, 1 go bot. Maar nee. Dus stond ik als Kog Maw solo bot. ::) Het is dat je tegen beginnerbots overal wel mee weg komt, maar ach. Dus ik redde het wel. Toen kwam het ergste: Ryze kreeg first blood en meteen daarna een double kill in de eerste vijf minuten.  :o

Mijn enige commentaar: Keep practising guys, keep practising...

:P

Rob

Een double kill met Ryze bot... :P Solo lane ownage. :D
Ik speelde gisteren ook tegen beginner bots, en zag wat laat  dat ik tegen een Blitzcrank speelde. Gelukkig had hij alleen zijn pull ability nog, anders was ik het haasje geweest. (A)

EDIT: Ik denk eigenlijk niet dat hij langs de turret dood gaat... Aangezien het een neutraal monster is en niet echt bij iemand hoort.