Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[PC] League of Legends

Gestart door Rob, 27 juli 2011, 23:35:39

Vorige topic - Volgende topic

Linqy

Citaat van: t4nd op 21 februari 2012, 22:46:31
Ik moet toch nog sparen om hem te kopen en ruïnes aanschaffen, dus tegen dat ik lvl 20 ben komt het wel in orde xD

Nooit geweten dat jij een interesse in archeologie had :O

Ruïnes zijn wel heel duur hoor geloof ik... en wat LoL betreft denk ik dat je meer aan runes hebt XD

t4nd

*damn you autocorrect ::)*

Deze namiddag nog eens testen hoe vlot ik kan spelen en hopelijk haal ik m'n eerste spelletje tegen menselijke tegenstanders (A).
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Ralmuski

Haha, lol. Mijn ingebouwde autocorrect had er bij het lezen weer gewoon runes van gemaakt dus ik zag het niet eens. :P

RoNoS

Ik ook trouwens... Dacht eerst 'wat bedoelt Linqy nou...'?

Onze hersenen pownen de autocorrectie gewoon ^-^
Guess who's back, back again...

Rowena Inara

Zabbelflapje heeft vrijwillig deelgenomen (6).

Award voor schrijver met de grappigste personages (2011)

forecaster

dat komt ook echt heel overtuigend over (A)
maar gelukkig wil hij ook vriendjes met me zijn :P

Ralmuski

Citaat van: Rowena Inara op 24 februari 2012, 16:22:47
Zabbelflapje heeft vrijwillig deelgenomen (6).

Oh dear. :P

Is ie het echt of is het een noob account van jou? :P Ik zit trouwens nog steeds met het dilemma dat ik 6300 IP heb, maar niet kan kiezen welke champ ik erbij neem. Ik las ergens dat de hoogste tier runes je pagina volmaken ook heel duur is en ik ben zo lvl 17. Misschien gewoon bewaren? Of overdreef die kerel over de runeprijzen?

Meister

Ze zijn op zich wel duur, zeker de quintessences (2050 of 1025 per stuk) als je er 3 nodig hebt die 2050 zijn is dat best ongezellig. Het verschild ook heel veel qua kosten, sommige zijn duur andere wat minder :P

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Ralmuski

Dat klinkt redelijk ongezellig idd. XD

Misschien toch maar even vasthouden dan. :P Zeker als je gevarieerd wil spelen, want dan moet je er nog meer pagina's mee vullen ook straks. :o

Meister

Njah je kunt maar 2 pagina's vullen in het begin :P Pas als je weer ik weet niet hoeveel RP neerlegt kun je er meerdere aanmaken. Dus je kunt ze beter vasthouden en nog wat free champs proberen. Als er uiteindelijk je ultieme droomchar bij zit heb je de IP iig achter de hand :P

Ralmuski

Precies. Ik had er vd week al een keer genoeg en toen heb ik vast Taric gekocht. Twee pagina's kan iig al flink oplopen, dus da's genoeg. :o

Rowena Inara

Citaat van: Ralmuski op 24 februari 2012, 20:02:05
Oh dear. :P

Is ie het echt of is het een noob account van jou? :P

Het is echt! Want mijn noobaccount is lvl 5 dus nog noobie genoeg :P!

Ik heb mijn twee rune pagina's helemaal volgestouwd, maar ik had dan ook flink gespaard tot level 20 (A). In ieder geval vraag ik me af wat die samensteller voor runes eigenlijk inhoud? Hoe werkt die en stelt die echt twee runes voor elk 100% samen of verliezen ze na samenstelling iets van waarde? Want het bespaard wel plek, maar ik vind het wel zonde als ik daarmee runekracht verlies...

Award voor schrijver met de grappigste personages (2011)

Meister

Nou je verandert runes die je gekocht hebt in runes die je niet nodig hebt! Heel nuttig dus (A)

Ralmuski

:P

ps. Kog'Mag is awesome. :D Ok, tegen beginner bots geoefend, maar wel meteen 15-1-8. En die ene was omdat ik op lvl 11 solo de draak ging doen en won. Helaas was draak zijn laatste attack nog onderweg en ging ik ook dood. Maar mijn lijk kwam een gankende annie tegen en die ontplofte mee. Toen kon Ron haar afmaken. ^^

t4nd

Ik heb nog geen ervaring tegen andere spelers, maar kan iemand me ff de algemene termen uitleggen zodat ik toch al snap waar jullie de helft van de tijd over spreken? In starcraft heb ik anderhalf jaar gespeeld voor ik doorhad dat TVB de afkorting van Top vs Bottom was, dus nu wil ik wat sneller mee zijn :P

DPS = dmg per second
Ganken = een andere hero samen ergens aanvallen (liefst vanuit hinderdlaag)
Junglen = xp verzamelen in de jungle

AD ?
Carry ?
...
(A)
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞