Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

[PC] League of Legends

Gestart door Rob, 27 juli 2011, 23:35:39

Vorige topic - Volgende topic

Jonasz

junglen <3 is mijn favoriete rol (A);D

Beertyah

Ik ben altijd zo traag als ik probeer te junglen, loop ik altijd achter op de tegen-jungler. :(

Rob

Ik loop altijd achter op iedereen. XD En dan ben ik het zat en ga ik maar gewoon lanen met een level achterstand. XD

RoNoS

Mmm, dan wil ik het junglen echt wel een keer proberen. Ik doe het wel eens tussendoor, als de lanes genoeg gepushed zijn, en dan blijf ik aardig bij...
Iemand die het mij wilt leren? :D
Guess who's back, back again...

Meister

Citaat van: RoNoS op 15 februari 2012, 15:41:42
Mmm, dan wil ik het junglen echt wel een keer proberen. Ik doe het wel eens tussendoor, als de lanes genoeg gepushed zijn, en dan blijf ik aardig bij...
Iemand die het mij wilt leren? :D

Je kunt de Johan Nunu guide volgen of wachten tot je lvl 20 word en fatsoenlijk kunt junglen :P

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Ralmuski

Dan wacht ik nog even met jungelen en dan hoef ik Lee Sin ook niet zo nodig te proberen nog, want tegen de tijd dat ik lvl 20 ben heb ik hem al 5x kunnen kopen denk ik. :P

Linqy

Ralmuski

Daar zitten wel een paar coole bij ja. :D

Rob

Ik ga deze week denk ik MF, Talon en Fizz proberen, met Fizz de gene die mij het leukst lijkt. :D

t4nd

Ik heb een filmpje van The Demon Jester (Chezzo?) gezien en hij lijkt me enorm fijn om mee te spelen. Gisteren heb ik trouwens een hele avond kleine brolprogrammatjes van de pc gesmeten die de hele tijd op de achtergrond liepen. Deze week test ik dus nog eens met andere spelers in de hoop dat het nu wat vlotter loopt. De pc gaat in elk geval stukken rapper :).
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Ralmuski

Ik denk dat je Shaco bedoelt. En Shaco is voor mij nog altijd die +1 all skills helm uit Diablo 2. XD

t4nd

Citaat van: Ralmuski op 21 februari 2012, 18:30:03
Ik denk dat je Shaco bedoelt. En Shaco is voor mij nog altijd die +1 all skills helm uit Diablo 2. XD

???
Is dat positief of negatief bedoeld? xD.

Het is diegene die een jack in the box kan zetten, poison blades kan smijten & kan teleporteren en als ultimate zichzelf kan dupliceren. Die filmpjes van riotgames zijn trouwens best goed gemaakt :)

Linqy

Dan bedoel je inderdaad Shaco. Die speelt echter best lastig , omdat je die eigenlijk hoort te junglen ;)

t4nd

Ik moet toch nog sparen om hem te kopen en ruïnes aanschaffen, dus tegen dat ik lvl 20 ben komt het wel in orde xD

Ralmuski

Citaat van: t4nd op 21 februari 2012, 18:37:49
???
Is dat positief of negatief bedoeld? xD.

Het geeft vooral aan hoe belachelijk vaak ik Diablo 2 heb gespeeld. :P