Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

"OhMyGawd! Check out this awesome quote!"

Gestart door Kaasje, 18 november 2010, 15:58:47

Vorige topic - Volgende topic

Kaasje

Voel je vrij hier coole, ontroerende, awesome, leuke, emotionele, grappige, rampzalige quotes uit je verhaal te plaatsen! :D
Om af te trappen: de topictitel is natuurlijk al een quote van vorig jaar (oh, oh, oh, wat zijn we origineel!) uit het NaNoboard van niemand minder dan Jnusch.
Citeer- "Zegt een naam meer dan een gezicht?"

Citeer"Het was verdriet," Zei Adèlaine toen: "Verdriet maakte haar zwak". Ze slikte even en vervolgde: "Ze weigerde te eten en te drinken en met de dag werd ze dunner. Op een gegeven moment at ze wel iets, maar te weinig. Het is nog verwonderlijk dat ze het zo lang heeft uitgehouden, maar toch, ik zag nog hoop. Dat kleine sprankeltje hoop liet mij erin geloven dat ze op een dag weer sterk zou kunnen zijn, dat ze weer zou kunnen regeren over het Witte Rijk zoals ze ooit zo goed deed".
Als ik weer iets tegenkom, plaats ik dat ook wel even, maar nu moet ik even door met schrijven, want inspiratie :P

Jullie beurt! :D
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Jnusch

Die 2e quote is echt zo'n typische :P I like :D

Mijn quote is een beetje uit de context gerukt, maar dit is het leuke stukje dus ach
CiteerMaybe it was life's way of saying sorry to him. He wondered if life had remembered to apologize to Sam's father, too.

Lianne

Jnusch

Lianne

Wow! Ik vind dat echt knap :o Dat zou ik echt nooit kunnen, ken daar echt veel te weinig uitdrukkingen voor.

Kaasje

Ik zou dat ook niet kunnen, maar dat ligt ook wel aan mijn niveau Engels denk ik :P Maar wel respect, daarom, natuurlijk :D

Citeer"Je kan er gewoon niet tegen dat je voor de tweede keer gered bent door een vrouw," Zei ze lachend: "Je was nu al tweemaal op rij dood geweest als wij er niet waren". Adèlaine schoot nu ook in de lach en Lune wist even niets te zeggen.
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Erwipro

Citeer[...] keek de man achterom. "Doorwisselen!" Riep hij.
Citeer"Eén goeden middag," zei de vrouw, net niet informeel genoeg. "Jij hier?"
*sololol* :D

Erwipro

CiteerNu kunnen we erg moeilijk doen, maar het is natuurlijk al overduidelijk wat er gaat gebeuren. Op een gegeven moment komen alle groepen aan in hetzelfde dorpje, Montigny, en, zoals het een slecht verhaal betaamt, komen ze elkaar ook nog eens allemaal tegen in dezelfde straat.
XD
Ik heb zin in flauwheid en dat is moeilijk in een middeleeuwse setting, dus moet het maar zo XD