Op weg naar de 50.000! - WIN.

Gestart door Jnusch, 31 oktober 2010, 13:52:40

Vorige topic - Volgende topic

Gaat iedereen het halen?

Nee, niemand! We falen allemaal.
5 (13.9%)
Alleen de allerbelangrijkste Ik.
1 (2.8%)
Natuurlijk haalt iedereen het!
7 (19.4%)
De helft.
10 (27.8%)
Minder dan de helft.
7 (19.4%)
Meer dan de helft.
6 (16.7%)

Totaal aantal stemmen: 19

Kaasje

Nog maar 1600.

*Trots op Janusch en Lianne*
Jullie gaan het halen! :D
En ook Erick, maar die kon even niet schrijven, maar Erick kan het ook gewoon nog steeds. :D
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Kaasje

Citaat van: Jnusch op 26 november 2010, 14:35:46
Het doet wel wat af aan het effect dat je meteen 3 mensen in één keer aanvalt :P Maar goed, ik ga het ook wel gewoon halen hoor :D
Ja, dat kwam omdat én jij, én Erick, én Lianne opeens pessimistisch werden :o En ook omdat ik gewoon té fanatiek ben, maar dat terzijde (A)
DIES IRAE DIES ILLA

Jnusch

Ik vind het echt stom dat ik de enige falerd ben die het niet gewoon de 1e keer al haalde :(

Ennnnn, ehm, ik wil 11 december naar die thank god it's over dinges. Soort van :P

Jnusch

Kaasje

DIES IRAE DIES ILLA

Kaasje

DIES IRAE DIES ILLA

Armogohma

Jnusch

Wooooh, gefeliciteeeeeerd! :D
Supergoed 8)

Erwipro

Ik word niet pessimistisch hoor :o Het is gewoon dat het véél is maar ik kan het heus wel :P Desnoods vandaag nog, maar morgen mag ook nog dusach :P

Armogohma

Mwahaha.

Ik ga morgen de hele dag schrijven en zo 45.000 woorden in één keer schrijven en dan alsnog NaNo winnen.

Als ik dat haal, wat krijg ik dan? Behalve barstende koppijn en ziedende stress?

Lianne

Argh! mijn vader ging me NLT uitleggen, er klopt helemaal niks van en nu heb ik nog twintig minuten om 2,5K te schrijven. STRESS :o

Erwipro

Mwa, matig tevreden over wat ik nu heb gedaan. Morgen nog 3,5k en dan.. winnaarheid? :o
Klein probleempje though. Ik heb twee losse verhaaleinden die allebei niet echt heel spannend kunnen eindigen. Ik kan ze samenvoegen, maar dat is suf en obvious. *weet niet* :-\

Jnusch

Erwipro

Erwipro