Op weg naar de 50.000! - WIN.

Gestart door Jnusch, 31 oktober 2010, 13:52:40

Vorige topic - Volgende topic

Gaat iedereen het halen?

Nee, niemand! We falen allemaal.
5 (13.9%)
Alleen de allerbelangrijkste Ik.
1 (2.8%)
Natuurlijk haalt iedereen het!
7 (19.4%)
De helft.
10 (27.8%)
Minder dan de helft.
7 (19.4%)
Meer dan de helft.
6 (16.7%)

Totaal aantal stemmen: 19

Jnusch

Wooh, suuuupergoed! 8)
Ik heb wat met de hand geschreven, denk iets van 1200 woorden maar ik moet het nog overtypen :P

Lianne

Ik werd bang van Kaasman, dus ik dacht als ik braaf ben dan is hij vast wel lief als ie terug komt :)

Jnusch

Ik heb ondertussen "vandaag" bijna 3500 woorden geschreven :o
Gister ong. 1700 en ik zit nu met alles bij elkaar op 3400. Gaat nog best goed, alleen gaat er weer iemand gestorven zijn :P Dat is dan al de 5e dood die beschreven wordt in meer of mindere mate... (A)

Jnusch

Er is sowieso echt veel verdriet en leed en moeilijke situaties en kutheid in mijn verhaal eigenlijk xD

Jnusch

Lianne

jaaa die was echt vet cool :D en ik ben daar ook geweest ^-^

Lianne

Ik heb mijn doel voor vandaag gehaald :D *rolt in bed*

Jnusch

Meh, ik moet nu echt gaan stoppen met nieuwe dingen verzinnen allemaal, en me richten op de eindjes aan elkaar knopen, maar dat is (over het algemeen) saai :P

Jnusch

Nou, ben toch aardig op weg :D
Nu bezig alle dingen die ik moet aanpassen/enz. op te schrijven, zodat ik een lijstje heb om af te werken en ik heb alweer 3 dingen afgestreept 8) Daardoor ook al weer bijna goal van vandaag gehaald, dus dat is mooi meegenomen.

Ik ga het gewoon halen dit jaar!

Lianne

Als je het nu niet haalt zwaait er gewoon wat!

Jnusch

HAALD???? :o
Did NaNo eat your soul?

Ik heb trouwens weer iemand doodgemaakt... of tenminste, nóg een overlijden besproken :P

Lianne

*schaam* ik ben bang van wel :o
Nog een k'tje voor vandaag :D

Ik ben blij dat ik niet in Janusch' verhaal speel :D volgens mij was ik allang dood geweest :o

Jnusch

Nou, het zijn voornamelijk minor-minor characters :P

Jnusch

Lianne

nog 4920 :D en goal voor vandaag is al bereikt :)