Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Laptops

Gestart door Jnusch, 17 september 2010, 15:58:48

Vorige topic - Volgende topic

Ivolod

Citaat van: Simile op 26 oktober 2012, 23:57:28
Was het liefde op het eerste gezicht?

Ja tot nu toe prima :D. *knuffelt snelle laptop*. Dit wordt een lange, fijne relatie XD.

Nou ja, ik was woensdag ook al wezen kijken. En gisteravond gekocht :D
Het lijkt me erg handig om aantekeningen te maken en zo.

Haha, krijgt Roelof concurrentie? :P

Ralmuski

Simile van achter haar laptop: "Wie is Roelof?"  :P

Simile

Roelof is die jongen die me af en toe hardhandig van mijn lieve laptop wegsleept voor iets dat knuffels heet geloof ik...

Dixie

Ik heb een vraag!

Op mijn Asus laptop kan ik niet tegelijk een liedje (via Youtube, webradio, Windows media player) en Skype afspelen. Dus als ik een liedje aan heb staan kan ik Skype niet opnemen en als ik Skype aan heb staan kan ik wel een Youtube video afspelen maar dan speelt hij geen geluid. Hoe kan dit?

Zabulus

Hierbij is een belangrijke vraag: Heb je Windows 7 of 8?

Dixie

Windows 7, en ik heb al in configuratiescherm aangepast dat hij het geluid niet moet dempen als ik mijn laptop gebruik voor telefoongesprekken, maar er gebeurt niet zoveel :P

Rowena Inara

Is het niet een instelling vanuit Skype?

Award voor schrijver met de grappigste personages (2011)

Meister

Is denk ik idd een instelling via skype want als ik muziek op heb staan en ik begin een gesprek dan gaat het volume automatisch drastisch omlaag.

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Stefano

Idd, hier ook. Pas bij het volgende lied dat ik aanzet, is het geluid van de muziek goed. OF ik moet echt via iets anders muziek luisteren.

Ralmuski

Citaat van: Meister op 11 november 2012, 19:55:03
Is denk ik idd een instelling via skype want als ik muziek op heb staan en ik begin een gesprek dan gaat het volume automatisch drastisch omlaag.

Of het geluid van een spel zoals LoL wat ineens bijna niet bestaand is ja. Ligt aan skype.

Rowena Inara

Mijn laptop is een tof ding, hoog resolutiebeeldscherm, 15,6 inch, snel met programma's, maar als het op internet aan komt doe ie heen raar en dat is de reden dat mijn oude laptop nog steeds regelmatig actief gebruikt wordt.
Regelmatig valt het internet weg. Bij netwerkadapters staan: atheros ar9002wb-1ng wireless network adapter en Realtek PCIe GBE Family Controller.
Dus bijvoorbeeld dat het internet om de haverklap uit valt, tenzij mijn oude laptop nog gewoon blijft ontvangen en nergens last van blijkt te hebben. Daarnaast het ik net ontdekt dat hij ook raar doet in verband met boards openen. Zo heb ik hier op het forum standaard het "archief" dichtgeklapt, want dat neemt anders zoveel plaats in beslag. Deze wilde ik vandaag openen en dit ging niet. Waarbij ik de volgende foutmelding kreeg: Sessie-check fout. Probeer het nog een keer.
Maar nu nog even snel geprobeerd en het archief gaat wel open, typisch ::). In ieder geval heeft ie van die rare dingen die me echt wel erg storen.
Ik heb zelf al een beetje op internet geneusd en schijnbaar stond bij de atheros ar9002wb-1ng wireless network adapter, de bluetooth ontvanger aan en deze bleek voorrang te hebben op de internet ontvanger, ofzo iets. Volgens een gast op internet... Deze dus uitgeschakeld en nu is de downloadsnelheid van bijvoorbeeld youtube wel al een stuk omhoog, maar het internet blijft niet stabiel en valt dus regelmatig nog steeds weg. Iemand enig idee waar het aan kan liggen?

Mijn laptop is de volgende: http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-117199

Caracala

Staat er iets bij, bij Apparaatbeheer?
Kan natuurlijk ook iets anders zijn, bijvoorbeeld: Programma's die op de achtergrond draaien (Bv; Mcafee op zijn hoogste veiligheidsstand)

Heb je je drivers geupdate?

Rowena Inara

Ik zie bij apparaatbeheer geen foutmeldingen staan. Heb inderdaad gecheckt en de drivers zijn up to date, dus daar ligt het probleem niet. Dan maar eens even het antivirusprogramma checken...

Roandraak

Zelf heb ik redelijk wat problemen gehad met Hamachi, Hamachi is een programmaatje wat een virtueel netwerk opzet waardoor je samen kan gamen zonder dat je poorten open hoeft te zetten.
Mijn internet kon ook wegvallen (zit hier op zolder) en mijn computer wist dan niet of hij mijn Thomson of Hamachi verbinding moest gebruiken. Als hij de Hamachiverbinding pakte had ik dus totaal geen internet meer. Heb je alle twee de netwerken nodig, of kan je 1 van de twee netwerken uitschakelen?

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Rowena Inara

De twee die ik opnoemde waren internetadapters, jij hebt het over routers? Ik ben best wel een leek op computer gebied :P.