NaNo 2010 - "Maar editten is toch echt voor december"

Gestart door Golovior, 10 juli 2010, 00:09:33

Vorige topic - Volgende topic

Shaddow

Citaat van: Kaasje op  7 oktober 2010, 16:02:10
Ik weet al heel lang waar ik over ga schrijven, abstract dan, hoofdstukindeling en wat er precies in detail moet gebeuren nog niet :P
En titel heb ik ook nog niet, dat is moeilijk. :-\
+1.

Nu maar hopen dat ik inspiratie kan oproepen XD.

Vakonov

Mag je dat soort dingen nu al bedenken dan? :P

Shaddow

sure, alleen geen verhaal schrijven.

Vakonov

50k woorden is voor mij ondoenlijk :(

Lianne

Ik bedenk nooit een titel ofzo en eigenlijk begin ik gewoon te schrijven zonder enig idee waar het over zal gaan xD gewoon wat er in me zit en wat ik op moet schrijven en het werkt al twee jaar heel goed :)

Shaddow

Citaat van: Vakonov op  7 oktober 2010, 16:19:58
50k woorden is voor mij ondoenlijk :(
Met inspiratie is dat voor mij best wel te doen :P.

enig probleem?

ik heb al vet lang geen inspiratie XD.

Erwipro

Citaat van: Lianne op  7 oktober 2010, 16:20:08
Ik bedenk nooit een titel ofzo en eigenlijk begin ik gewoon te schrijven zonder enig idee waar het over zal gaan xD gewoon wat er in me zit en wat ik op moet schrijven en het werkt al twee jaar heel goed :)
Dat is wel heel erg zo. Hoewel ik vaak wel soortvan een plot heb :P
Ja dat ga ik gewoon doen. Want No Plot? No Problem! :D Maar ik wil wel een keer iets historisch schrijven, want ik heb nu twee keer in het heden geschreven :P

Shaddow

Schrijf een verhaal dat begint bij het einde en eindigt bij het begin.

XD.

en al die letters andersom, dat je hem van rechts naar links moet lezen xD.

Jnusch

Ik heb helemaal geen plot ofzo, en ga ik ook niet verzinnen (en misschien ook wel niet gebruiken xD) :D

Armogohma

Mijn verhaal gaat iets heten van "De Mythe der Tijdreizen". Ofzo.

Simile

Ik heb geen idee van een genre, geen idee van de personages en hoe ik wil dat het gaat. Ik ga het denk ik precies zoals Lianne aanpakken.
En ik heb No Plot? No Problem! nog niet :(

Erwipro

Simile

Citaat van: Erwipro op  7 oktober 2010, 21:39:22
http://www.amazon.co.uk/No-Plot-Problem-High-velocity-Low-stress/dp/0811845052/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1286480338&sr=8-1
Acht eurootjes: koopje! Moet je er wel snel bij zijn, anders heb je em niet voor november :P

hmm ik beschik niet over een credit card. Maar ik heb al gezien dat ze m bij de Drvkkerij hebben voor een tientje ofzo dus haal ik m daar wel :P. Maar dan moet ik er wel heen gaan XD

forecaster

jeey, ik heb zojuist een verhaal bedacht:
het gaat over een 20-jarige jongen die al 4 jaar bezig is op het hbo, en nog steeds blijft hangen in zijn tweede jaar...
de rest van de inspiratie komt de komende weken wel...
waarschijnlijk zal er ook een romantisch stukje in voor komen, waarbij zijn hart keihard wordt gebroken... wie komt dit bekend voor?

Vakonov